středa 18. října 2017

Středeční sdělení


Včera než jsem šla za R tak jsem upekla 24 mrkvových koláčků. 12 se jich totiž nepovedlo. R si myslí, že jsem zlatá, že mu pořád něco peču, on ale netuší, že já ho chci jen vykrmit a sníst. Cha chá. Myslela jsem, že ho oslním svojí znalostí pravidel florbalu, ale nedopadlo to tak, jak jsem myslela. Asi 20 minut v kuse jsem mu vysvětlovala, kdy se bude rozehrávat, vhazovat nebo kdy bude volný úder. R se vůbec neradoval. Seděl a hleděl. Až jsem dokončila svůj nekonečný monolog řekl jen, že to je psycho... Nezavděčíš se prostě. Vždycky když si zpětně přehrávám takovéto večery, lituji toho, že jsem míň nemluvila. Příště mu do těch koláčků asi něco zamíchám, ať jsme na stejné vlně.

 

Nicméně důležitá informace pro Vás - pokročila jsem s pokračováním o Emanuelovi a zítra Vám sem hodím článek. Dneska jsem se málem udusila jogurtem a kolegyně mi dala velmi dobrou radu, o kterou se s Vámi podělím.

 

"První dýchej pak polykej, jednou ti to zachrání život."

 

To mi připomnělo, že dneska budu mít podle horoskopu sex. Tak se trochu obávám, že mě někdo přepadne, unese a znásilní, jinak nevím...

 

Hezkou středu všem 👉👌

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...