pátek 20. října 2017

Rande podle tabulek


Existují psaná či nepsaná pravidla randění? Nějaké tabulky na to, co se smí a nesmí na prvním, pátém, desátém rande? A kdy je to vůbec rande? No já z toho mám hlavu v pejru. Jsem člověk, který to, co má na srdci ani nemá na jazyku, ale rovnou to řekne. Taky se neumím přetvařovat, absolutně ne, prostě pokud se na tom „rande“ rozhodnu, že vypiju 8 piv tak je prostě vypiju ať se děje cokoliv. Ani se nesnažím mluvit spisovně ale tak hezky po našem. A estli ten ogara neví, co je to fonýr, tak to može rovnou ít dom, protože takové gramloň nerozdělá ani oheň...

Ale teď se shledávám s jedním problémem, R mi hodně často říká něco ve smyslu „na to, že se vidíme po druhé….“ nebo „…to řekneš někomu, koho jsi viděla 4x?“ a já jsem v rozpacích, jelikož mě nikdo tyto normy nebo tabulky nenaučil ani mi neřekl, že nějaké existují. A ten kluk je ze mě očividně v šoku - a já v rozpacích. Takže jsme pěkně v prdeli. Ne, kecám, já v rozpacích nejsem ale mohla bych být. Kdybych byla někým jiným nebo tak.  

Připouštím, že to možná byl kámen úrazu těch předešlých (ani nevím jak to nazvat…), no prostě že to mohl být důvod mého neúspěchu s předešlými muži. Ale celkem je chápu. Každý neustojí to, že jsi byla na burčákovém pochodu, ten burčák v tobě kvasí a že smrdíš, jak kdybys snědla tchořa… Někoho to prostě nezajímá ani mu to nevysvětlíš. A ty jsi přitom chtěla, jen aby politoval, že máš bolavé bříško, žejoooo?

Vím, že jsem tvrdila, že už nechci žádného debila, ale když se tak na to (sebe) dívám, mě asi nic jiného, než nějaký debil nezbyde.

Hezký víkend všem  👯 

Denis

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...