úterý 3. října 2017

5k děkuji



Nějakým zázrakem jsme se přiblížili (Ano, my všichni - jedete v tom se mnou!) k hranici pěti tisíc zobrazení. Může se to zdát jako ohraná věta, kterou používá i božský Kája ale to jsem skutečně nečekala. Mým nejbližším jsem slíbila oslavu. Jako já opravdu netušila, že to někdo bude číst, tak jsem plácla původně na 1k zobrazení, ale protože to se stalo během 14-ti dní reálným, ustoupila jsem na 5k. A dnes je to tady, budu sem muset hodit i nějakou reklamu, ať si ten blog na tu oslavu vydělá.

Každopádně bych to chtěla oslavit i nějak blogersky, takže pokud vás napadá nějaký dotaz, připomínka nebo věc o které byste chtěli článek, můžete napsat pod tento příspěvek. Já nad tím budu přemýšlet, chtělo by to něco pikantního co? Možná bych mohla natočit i nějaké video… Holky říkaly, že bych měla. Prý sledují nějakou holku, která je ta youtuberka a točí videa o hovně, ale prostě lidi ji sledují. Takže bych mohla natočit video, ve kterém odpovím na nejčastější dotazy, které padají, nebo které by vás zajímaly. Ale to si ještě rozmyslím. Ty videa jsou teď širokoúhlé a mně to prostě nesvědčí.

Haha a teď jsem si vzpomněla na jeden vtip.

 Ptají se novináři papeže: „Jak se díváte na tu problematiku gayů, lesbiček a znásilňování…?“

 Papež říká: „No, když já se na to dívám, tak jedině ve full HD…“

 

Tak poctivě čtěte, ať máme tu pětku co nejdříve za sebou. Já vám dávám čas tak konec týdne :)

Díky moc a hezký den

Denis

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...