pondělí 9. října 2017

Pondělní úvaha


Občas zjišťuji, jak jsem bez toho chlapa bezradná. Dneska ráno byl jeden stupeň a mně na to absolutně nikdo neupozornil. On by si ten chlap totiž zvykl na to, že jsem dement a neumím se obléct podle počasí. Většinou by tak musel obětovat svoje svršky nebo ponožky aby mně bylo teplo. Ve snaze předejít tomu, že jemu kvůli mé blbosti bude zima, naučil by se mě dopředu informovat o aktuálním počasí (vyzkoušeno). Navíc mě prostě nestačí říct „je 10 stupňů“, to mi nic neřekne, mě musíš říct „dej si mikinu a vestu“ nebo „dneska si nemusíš brát čepici a rukavice“ (viz já v půlce září). Jinak jsem měla docela zajímavý víkend, ale bohužel vám o něm ještě nemůžu napsat. Budu muset tak týden počkat, než chlapec zapomene, že existuje tato stránka i já. Každopádně jsem za poslední dva dny naspala cca 9 hodin. Dneska ráno mě budilo v 6:30 morče, s takovou půjde brzo do salámu. To si vždycky uvědomím, jak špatný nápad je mít děti. U morčete stačí, když vezmeš klec a přemístíš ji do jiné místnosti. Neříkám, že by to nešlo i u dítěte ale domnívám se, že zrovna na tohle existuje nějaký zákon.

A jelikož si myslím, že to, co aktuálně dělám je tak trochu na hranici zákona, nemůžu si dovolit ho pokoušet ještě jinak. Ale ptala jsem se Máni, která je v současné chvíli můj komplic, jestli nás za to můžou zavřít a říkala, že ne. Trochu jsem si to vygooglila a taky si myslím, že je to ještě ve snesitelné míře. A co to vlastně kyberstalking je? To si můžete přečíst v tomto odkazu https://cs.wikipedia.org/wiki/Kyberstalking

Ale on se mě ten kluk ptal, jestli ho budu googlit a já řekla, že ne. Pak se zeptal, jestli lžu a já že ano… Takže věděl, do čeho jde. Jsem ráda, že za sebou mám tak skvělý tým lidí, kteří mě v tomto podporují. Přemýšlím, že si otevřeme agenturu a uděláme z toho business, což by se vcelku hodilo, protože jsem počítala s tím, že se jednou dobře vdám a zatím to vypadá, že skončím v registrovaném partnerství s Máňou. Zrovna to probíráme a ona se mě ptá, co by nám spolu chybělo… Přiznám se, že jedna ze dvou uvedených věcí byla ta, že Máňa nemá vousy.

Hezké pondělí všem 👯💜

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...