čtvrtek 5. října 2017

Pětitisícovka

Jupí, tak nakonec jste tu pětitisícovku udělali ještě v ten den. Smekám klobouček a moc díky. Už mám i vymyšlené o čem vám natočím video a věřte, že bude tak jak jsem slíbila – pikantní. Objevila jsem i super novou věc na instagramu! Jmenuje se to tuším anketa a má to takovou funkci, že ve svém instastory můžete vytvořit anketu – to jste nečekali co? 😊 No a původně jsem se vás chtěla pomocí té ankety zeptat, jestli vůbec to video chcete, ale prostě ho natočím a nebudu se nikoho ptát přece. Svoboda slova a projevu, tak co…  Ale ještě si musím sehnat techniku a štáb. A to bude těžké. Řekla bych Růženě ale je jasné, že by se smála jako pako.
 
Navíc celkem průser! Psal mi kluk ze seznamky, že to tady čte, takže jsem teď totálně nametená a je jasné, že pokud ten blog budu i nadále zveřejňovat na všech svých sociálních sítích, tak jediná šance na seznámení s normálním živým tvorem bude s někým kdo A) nepoužívá sociální sítě nebo B) nečte. A to vlastně nebude moc normální člověk. Takže zase nic.
 
Hodně lidí se ptá, co ti chlapi, o kterých píšu, jestli jim to nevadí a tak. Hele, pochop, že jsou to omezenci a ti rozhodně nečtou nic jiného než časopisy o sportu nebo o prsách (a to se většinou jen dívají na obrázky).  Ale teď je to jiné, teď bych ráda měla někoho, kdo čte a není to oholený (někdy ani to ne) šimpanz.  Jako jo, šimpanze mám ráda. Jako dítě jsem viděla film, kdy ho měli doma a nosil kalhoty a tričko (teď jsem si vzpomněla na svého ex a moc velký rozdíl by v tom vlastně nebyl 😂) ale víš jak – nechceme zvířata v zajetí, takže žádný opičák nebude.
 
Tak trochu jsem zapomněla pointu tohoto článku. Nevadí. Zítra přijede Božka z Prahy a půjdeme i s Máňou asi zase na klasiku. Božka má kluka a zítra nás asi uvidí poprvé všechny pohromadě. Budu se muset ovládat, hlavně ten můj smích aby neutekl žejo… Je to hodně velká zatěžkávací zkouška sedět sám s kámoškama svojí holky a navíc když se jedná o nás po nějakém tom džbánu vína. Ne, my víno opravdu nepijeme po skleničkách. Na to nemáme čas. To je taky jedna taková historka, kdy jsme šly na klasiku a holky už na mě čekaly, sedla jsem ke stolu a slečna se ptá:
S: „Co pro Vás na pití?“
D: „Jeden džbán vína prosím.“
S: „A pro ostatní?“ .....
 
Asi tam prostě chodíme moc často, ale když oni tam mají tak dobré víno a nalejí nám ho do džbánku a jukebox tady je… Eeeee, teď jsem si uvědomila, že to vlastně není moc super.

Takže shrnutí na závěr. Máme 5k zhlédnutí, zítra budu pít víno a v sobotu natočím video. Zdravím Adama ze seznamky a další osoby, které byly zmíněny v tomto článku. Bývalého zdravit nebudu, on je totiž ten obrázkový typ. 
Hezký čtvrtek všem 😊



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...