středa 11. října 2017

Emanuel T. - How to stalk


Dřív jsem při seznamování tolik internet nepoužívala, ale občas je to i nezbytnost. Po prvním „rande“ s Emilem jsem přemýšlela, kde bych mohla získat odpovědi na své otázky a ukojit tak svoji zvědavost. Přišlo mi prostě nepatřičné se na první nebo druhé schůzce ptát, jestli peníze vydělává jistou nezákonnou činností. I když si tak vzpomínám, že asi na třetí jsem se ptala, jestli někoho zabil. Jen tak, čistě ze zvědavosti, aby řeč nestála…

Při džbánu vína jsem vzniklou situaci líčila svým přítelkyním. „Určitě krade.“ hodnotily jsme to. O jistých možnostech z mého podezření jsem si již něco zjišťovala a ptala jsem se proto doma na jednu známou kauzu s daňovými podvody abych věděla, o co vlastně jde a jak se to dělá. Ono na tom nakonec není nic špatného, když to může dělat i ministr financí tak proč ne on, že jo. (Tohle jsou pouze mé domněnky, není třeba kontaktovat Interpol. Děkuji za pochopení.)

 „Určitě má manželku.“ tak jsme se pomocí sociálních sítí snažily najít aspoň někoho se stejným příjmením, protože to byla jediná indicie, kterou jsme měly. Nevěděla jsem, ani kde bydlí, protože mě tam nechtěl vzít a z toho důvodu upadl v podezření, že má doma ženu. Ale když jim to bylo jedno, tak já se tím přece trápit nebudu. Víc mě zajímalo, co vlastně dělá za práci nebo spíš kde k penězům přišel. Upozorňuji, že to bylo pouze z bezpečnostních důvodů a strachu o svoji osobu, jinak ať si kdo chce, dělá, co chce…

Dámy a pánové, tohle jsou všechno veřejně dostupné informace. Všechno šlo dohledat v podstatě jednoduše. Každý, kdo dělá sport nebo tak něco, je vedený na příslušné webové stránce, kde si zobrazíš jeho profil a zde zjistíš například datum narození, což může sloužit jako důležité vodítko. Podle data narození si v obchodním rejstříku můžeš najít přehled společností, ve kterých má zkoumaná osoba podíl a taky je zde uvedeno, jak velký ten podíl či investice je.

Prostě když jsi dostatečně šikovný, že bys z fleku mohl pracovat pro FBI, tak si můžeš zjistit všechno a mnohdy i velmi zajímavé věci. V obchodním rejstříku máš uvedeno také trvalé bydliště, zkopíruješ adresu a jedeš na google maps, street view a tak.  U tohoto jedince však bylo hodně zvláštní, že v té ulici dům s uvedeným číslem popisným prostě neexistoval. Ale ne, nakonec jsme tam nejely na výlet přesvědčit se na vlastní oči nebo zvonit sousedům na zvonky a ptát se. Ale nebudu vám tvrdit, že tyto možnosti jsme nezmínily.

Také bych Vám chtěla doporučit se čas od času mrknout na stránky Europolu (Evropský policejní úřad), kde najdete přehled nejhledanějších mužů Evropy. https://eumostwanted.eu/cs A rada na závěr? Nebojte se vyhledávat informace o komkoliv na internetu, protože ono je vždycky lepší když víš s kým spíš. (Tohle si prosím neberte doslova, ale náramně se mi to tady hodí.)

 

Jelikož jsem díky zjištěným informacím neměla nadále strach o svůj život, nic nepřekáželo tomu, abychom se znovu viděli a já vám o tom opět napsala výživný článek.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...