pátek 6. října 2017

Budeme vařit s Denis


Sice se říká, že láska prochází žaludkem, ale někdy to prostě nestačí. Já si o sobě myslím, že jsem v celku obstojný vařič (tento pojem vznikl, z anglického I´m a very good cook, který není správný, ale hodně krát jsem ho slyšela a baví mě). Každopádně mě baví i to vaření, občas sice nastane situace kdy postup „za stálého míchání lejeme do hajzlu..“ je vlastně závěrečná úprava jídla ale tak snažím se. V lepším případě to sní bratr, v tom horším slepice. Já vlastně o strávníky nemám nouzi.


Náš tatínek o sobě říká, že je poslední stravovací článek před prasetem. To znamená, když je jogurt 3 dny prošlý tak ho může sníst, dřív ne. Ale tak každá domácnost má nějakou hierarchii, takže se není čemu divit. Každopádně on není zrovna fanouškem dojíždění mé kuchyně, on si raději dá chleba se sádlem a ne dušenou mrkvičku s pohankou. Nebo když dělám jasmínovou rýži, tak mě s tím chce stěhovat na dvůr, protože to prý smrdí jak myšince (= hovno od myši), takže by to rozhodně nejedl. A to se mi tak někdy stane, že jím dýňový krém celý týden, protože to nikdo neocení a nikdo to nejí. Co by za to daly děti v Africe!


V tomto jsem asi po babičce, prostě neumím vařit množství přiměřené počtu strávníků. V mém případě jedna osoba. Prosím vás, tak mi řekněte, kde koupíte například půlku dýně? To je přece nelogické, že jo. Takže v závěru mé úvahy mi vlastně chybí někdo, kdo by to jedl. Nic víc jen aby seděl u stolu, usmíval se a jedl. 


Teď je období hub a tak jsem hledala recepty, které by mi pomohly množství hub v naší domácnosti trochu redukovat. A přísahám, že z těch receptů, co jsem našla na internetu, mi stávaly vlasy na hlavě hrůzou. Někdy mě šokovala fotografie přiložená k receptu a jindy stačil dokonce jen název. Něco takového jako „rohlíkové placičky s houbami“ mě dokáže skutečně vyděsit. Pár vybraných fotek vám přiložím ke článku, kdo bude mít zájem o recept, ať mě neváhá kontaktovat. 


Včera jsem měla válečnou poradu s Růženou a Pepinou. Řešily jsme to slíbené video. Taky mi ukazovaly slečnu, která nakupuje přes čínské e-shopy a pak o tom točí videa. Upřímně jsem si z jejího projevu měla chuť prostřelit hlavu asi po 20-ti sekundách, ale očividně má hodně fanoušků a lidi to zajímá, takže fakt klobouk dolů.😶 Videem této slečny mi chtěly holky ukázat, jak to nemá vypadat… Každopádně až budeme profi youtubeři, tak vám natočím, jak vařím. Teď bych vám třeba ráda dala tip na super hříbkové rizoto ale chtěla bych k tomu přiložit právě ten video návod. Myslím si, že postup přípravy takzvaně „pro blbečky“ s mým komentářem by mohl být také úspěšný, když někdo dokázal prorazit s rozbalováním balíků z Číny. To už vlastně jednoho takového borca známe (L. Hruška) ale Bůh ví, necháme to na osudu.


Včera jsme taky zkoušely cvičné video. Já jsem byla super, mluvila jsem z patra ale prostě kameraman a osvětlení stáli úplně za prd a vypadám tam zbytečně ale úplně zbytečně velká. Taky jsem zjistila důležitou věc. Já když vykládám, tak mám potřebu dělat i znakovou řeč. Teda není to úplně ta znaková řeč, ale je to hlavní důvod rozbití mnoha vinných skleniček v mém oblíbeném podniku. Musím to do natáčení nějak vyřešit. Původně jsem si na ty ruce chtěla sednout, ale zase jsme přemýšlely, jak to udělat aby to vypadalo přirozeně. Holky říkaly, že nejlepší by bylo, abych byla sama sebou, takže si mám vzít do jedné ruky flašku vína a do druhé skleničku…


Tohle bude ještě sranda, a pokud se tím nebudete bavit vy, tak my rozhodně ano 😊 V současné době mi jde lépe psát články, které nemají hlavu ani patu, asi je to odrazem mého současného rozpoložení, kdy ani já sama nevím, kde mi hlava stojí, a potřebovala bych, aby můj den měl aspoň o 5 hodin víc. Takže doufám, že to pochopíte a na smysluplnější článek si ještě počkáte.😶 


Přeji vám všem krásný víkend

 

Denis
Rohlíkové placičky s houbami

Bedly na kmíně s plackami a kukuřicí

Žampionový pohár

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...