úterý 16. října 2018

Denis postrach USA 8/365 mezi slepými jednooky králem

Zrovna jsem s malou na gymnastice a už od včerejšího koncertu JT 😍 začínám registrovat typické Američanky. Včera jsem viděla maminky s dcerami, které si skoro musely kupovat 4 sedadla pro 2 osoby! Dneska můj první pohled spocinul na učitelce gymnastiky.

Paní kolem 50, asymetrická. Víte co to znamená? Asi metr do výšky s asi metr do šířky. A pajdá. Chodí jak postiženy tučňák ale je mega přísná. Fakt je to epické když ji vidím mezi těmi holcickami. 

Ano, tady je ten druhy příklad amerických maminek a dcer. Včera to byly obě dobre zivene holky a tady je to jinak. Sedím na tribune pro rodiče a jsem tady nejhubenejsi ze všech prisedicich. 😎 I tak se bojím, ze nosnost této lavky je několikanásobně překročena. 

Všechny holcicky jsou vzorně ucesane a maminky je filmuji na telefony a ukazuji palce nahoru. “Moje” holcicka hodila rybu v šatech na deckem hřišti, cele kolena od hlíny a protože jsem tady nemohla trefit, převlékala se v autě za jízdy. Culik se ji už dávno rozpadl a pití jsme zapomnely ve škole. 

Super, zrovna ji učitelka upravila vlasy a ty kolena od hlíny určitě zachvilku omele o matrace. Zase jsem to zvládla ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...