úterý 23. října 2018

USA 15/365 malá vítězství

Mám oslavovat malá vítězství, říkala paní, co me tady má na starost. To je hodně pozitivní. Ta paní byla celkové hodně pozitivní a kdyby nebyla těhotná tak bych 100% řekla, ze je pozitivní i já drogy. Nic proti. Já mám rada pozitivní lidi ale čeho je moc... ještě teď me ze spaní budí ten její široký úsměv, který se přibližuje a s 
každým centimetrem zvětšuje! 

Každopádně mi to řekla k příležitosti, ze jsem sama natankovala do auta. Teda “sama”. Sama za asistence 5ti cizích lidi na pumpe. No vlastně natankovat jsem zvládla sama. 
Přistoupila jsem ke stojanu a vrazila do nej kartu. 
Kartu jsem na povel přístroje vyndala.
Vzala jsem tu hadici a stačila ji do dírky.
Natankovala plnou.
Vytáhla hadici.
Pověsila hadici.
A co teď? Tož normálně jak doma. Mrknu na číslo a jdu to dovnitř zaplatit. A tady začíná ten problem. 

Říkám paní ze bych potřebovala vědět, jestli jsem už zaplatila. Paní něco lupe do PC, vyjde uctenku a říká ze ne. Já říkám, ze bych chtěla zaplatit a ona se ptá jakou částku. ???????! Jdu ke stojanu, dívám se na částku. Paní lupe částku do kasy. Chci platit kartou. Jdeme spolu s paní ke stojanu. Ukazuje mi, ze mám strčit kartu, vyndat kartu a natankovat. Říkám, ze jsem  už natankovala. Přistupuje k nám pan, ptá se co se děje. Vysvětluji, ze chci jen doklad o zaplacení. Jdeme s paní zpátky dovnitř. Zase něco lupe. Pouštním před sebe frontu lidi, která mezitím vznikla. Jdu ven ke stojanu. Další pan se ptá, jestli chci pomoci. Opět jen říkám, ze chci vědět jestli jsem zaplatila. Ano, strcila jsem tam kartu. Přichází paní, pan ji říká, ze by to mělo být zaplacené a paní říká OK. OK? 
15 minut tyvole tam chodím tam a zpátky a oni jako nepoznaji, jestli člověk zaplatil??? Takže asi se mi povedlo samotné natankovat.

Další velmi významné vítězství pro me byl včerejší úkol z matematiky. Ano, úkol z matematiky pro 2 třídu. Prosim vás, vy to asi těžko dokážete ocenit ale kdyby jste se zeptali třeba mého bývalého kluka, ten má dodnes tik v oku z toho jak me doucoval matematiku! No jako nemůžeme být všichni geniální zejo. No a ten úkol zněl: 

Bla bla bla na místě jednotek je číslo 9. Číslo na místě desitek je o jedno větší než číslo na místě stovek. Tyto dvě čísla se rovnají 11. Kolik kostek lega Pepíček měl? 

Prosim uvědomte si, ze to navíc bylo anglicky. Dítě napsalo číslo 209. Nevím proč. Hodně me to rozhodilo. Já jsem nějakým vlastním postupem přišla na číslo 569. Večer jsem si ti chtěla ověřit a pak jsem to dala přečíst Georgovi. Četl to tak 10x a pak jsem mu řekla svůj výsledek. Vysvětlila mu logiku věci a on usoudil, ze by to mohli být správně. Paní Zlamalova by byla na me pyšná. 


Radujete se všichni z malých vítězství a svět bude krásnější, barevnější, teplejší... a taky pijte hodně kafe. Svět je krásný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...