čtvrtek 18. října 2018

USA 10/356 “druhé housle”

Děti mají spoustu kroužku a mimoskolnich aktivit. Tento týden jsem byla poprvé na hodině houslí a klavíru. Muzu vám jen rict, ze to bylo naprosto ponižující. Proste jsem předpokládala ze to bude jako na gymnastice. Sednu si a počkám, až dofidlaji a pojedeme domu. Heh.

Housle i klavír jsou soukromé lekce u učitelů doma. Včera to byly housle. Paní byla moc sympatická a hrála jak génius ale... byla poněkud zvláštní. Hodinu začala tim, ze se malé zeptala co jsou to zdvořilostní fráze a jak se chovat slušně a co to znamená neprodleně. WTF?????

Dále požádala MNĚ abych si vedla poznámky, podle kterých budeme doma trénovat. ?!?!?!?! Tyvole sak já ani nevím jak jsou anglicky struny nebo smyčec! Nebo jak se asi píše název jakési písničky!!! 

V půli lekce mohla malá požádat o přestávku. Během přestávky mi učitelka podala smyčec, abych si ukala, jak se správně drží ????? Já nevím, jestli vy vůbec chápete tuto situaci. Bylo to poprvé, co jsem držela smyčec v ruce. 

Chvilku mi lámala prsty a pak to vzdala. Mám se podívat na ni s pak kontrolovat malou, aby to delala stejně. Chtěla jsem utéct. Ponižující. Dal si mám zapsat tyto noty, které ke třeba opakovat. Jako upřímně se podle me až sadisticky využívala v tom, ze nemám ani tušení jak se tyvole píšou noty!!!! 

Po 17384x opakuji, ze nehraji na žádný hudební nástroj!!!!!  Usmívá se ale přitom vidím jak se mi vysmiva, jen to kryje jakoze za mily úsměv. Mám si psát 1a, 3, 2, 1. Divá se mi do papíru a s úsměvem se me ptá jestli “může”. Vrací mi papír, kde skrtla můj zápis a napsala 1 A 3 2 1. Důležitá jak prdel.

Hodina se blíží ke konci. Učitelka mi nabízí, ze by bylo lepší, kdybych si brala taky lekce pro sebe a pak bych to mohla lépe trénovat s malou. S veeelkym úsměvem odmítám, ze to je pro me moc složité a ze to nezvládnu. Odveti mi, ze nic není nemožné, stačí jen chtít. Mrcha. Tak doporučuje, abych každou lekci nahrávala a pak to poustela doma tatínkovi aby s ni trénoval on. Naštěstí z ni George nechce mít virtuoza takže je to OK.

Máme si pouštět porad ty písničky, co má hrát, aby si je naposlouchala. Mám to pouštět na CD třeba cestou do školy, když snidame, když děla úkoly a když jde spát. Já si to budu pouštět když budu sedět na záchodě, protože se z toho brzo poseru 🙂


Doma zjišťuji, ze ta písnička je Minuet a ne Minaret. Never mind.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...