čtvrtek 11. října 2018

Denis postrach USA 4/365

Dneska je můj poslední den v NY. Na workshopu, kvůli kterému tady jsem, jsme dneska měli na programu prezentaci našich kultur a zemi. Hodina začínala v 14:00, učitelka přišla 14:47. Potřebovala jsem se ji zeptat na jedno důležité slovíčko k me kulturní prezentaci, fakt jsem nevěděla jak přeložit pálenicu. Ovšem když jsem přišla blíž a začala s ni konverzaci došlo mi, ze ona pravděpodobně v jedné byla. Asi tak před 10 minutami. Nevadí, mohla být sranda ale bohužel ji vyměnili. 
Prezentace začaly, všichni meli různé nákresy, obrázky, mapy a vlajky. Pak jsem tady byla já. S jedním papírem a pullitrem slivovice v ruce jsem jim předvedla celou naši kulturu! Moje prezentace měla 5 bodu.
  1. Slavné osobnosti - aby vůbec zjistili, ze Česko skutečně existuje. Ne, už nejsme Československo honey, jen v televizi, když máme talent 😉
  2. Fakta - Češi byli jako 3 národ ve vesmíru a jsme první v konzumaci piva na světě. 161 litru na osobu ročně.
  3. Svíčková 
  4. Pivo
  5. Slivovice

Krátká, ale za to velmi výstižná a zajímavá prezentace českého národa. Chtěla jsem i zpívat a zatancit hanackou besedu ale Turka predemnou taky zpívala a já bych nerada s někým soutezila....


Joa některé z prezentací obsahovaly i ochutnávku. I ta moje obsahovala ochutnávku 🙃 I když jsem je nabádala, ze slivovice je desinfekce a medicína - což bylo podloženo i faktem, ze v ČR žije pres 1000 obyvatel starších 100 let, většině shořely chuťové buňky při pouhém privoneni. That sucks.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...