čtvrtek 19. října 2017

Emanuel T. - večeře


Naše další večery s Emánkem probíhaly u jídla. Když mě vyzvedával, ptal se, kam bych chtěla jít. Že jestli mám oblíbenou restauraci v Praze, klidně můžeme jet tam. Ano, určitě mám oblíbenou restauraci v Praze, pravidelně tam jezdím každý čtvrtek na oběd během polední pauzy. Jako nechápu, proč se mě ptal, když nakonec vždycky vybral něco sám. Já navrhovala, ať jdeme do mekáče, podle jeho vyděšeného výrazu jsem pochopila, že tato varianta nepřipadá v úvahu. Asi se bál, že bych si dala happy meal a lidi by si mysleli, že jsem jeho dcera. Ono by nebylo zas tak těžké tomu uvěřit…

Jeden večer jsme šli do restaurace, kterou nám sám vybral. Nikdo v ní nebyl, byli jsme tam úplně sami. Co mě však velmi zaujalo, byla sada příborů, založených na stole. „Ty brďo, tolik příborů doma nemáme ani pro 4 lidi!“, hlásila jsem nadšeně. Každopádně zde měli výborné víno a Eman pokaždé, když se pan číšník ptal, zda si ještě dám, kýval, že ano. To se mi na něm hodně líbilo, uznávám. Vybírali jsme z jídeláku a na první pohled mě zaujala svíčková, ale byl už večer, štíhlá linie a cosi kdesi, tak jsem si dala salát. Ono jako nebylo moc z čeho vybírat, bylo tam asi tak 5 jídel. Ten salát, ačkoliv v něm nebylo maso, stál téměř 400. Ale bylo to tam hezké, u záchodů byl dokonce dětský koutek a mě nenapadlo nic lepšího, než v něm Emanovi namalovat obrázek. Malovala jsem mráček nebo sluníčko, teď přesně nevím, ale nic víc neumím. Měl velkou radost, určitě si ten obrázek doma vystavil vedle obrázků od jeho dcerušky… Seděli jsme a já měla pohár pořád plný vína, což bylo velmi krásné. Méně krásné bylo to, že tam měli kožené židle. S prdelí přilepenou k oné židli jsem měla potřebu o tom Emana informovat. Po mém konstatování, že je to pěkně na hovno jen souhlasně kýval hlavou, takže měl pravděpodobně taky zpocenou prdel.

Tento večer byl fajn, telefonoval asi jen 2x. Možná to bylo tím, že tam kdesi u lesa nebyl signál, ale ocenila jsem to. Vezl mě domů a v rádiu hrála písnička. Po několika sklenkách vína mi bylo hodně do zpěvu a tak jsem naléhala, ať to zesílí, že tu písničku znáááám. - Původně jsem si myslela, že tento výraz používal, když si myslel, že jsem roztomilá. Zpětně to vidím tak, že ho používal, když si myslel, že jsem totální dement. Nicméně použil ten výraz a říká: „Naozaj milačik? Lebo to je po chorvátsky…“

Chlapče, ještě jednu sklenku vína a budu zpívat klidně i po svahilsky… Karaoke se tedy nekonalo, ale řekni mi sakra, kdo v autě poslouchá chorvatské písničky? Hmmm?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...