středa 1. listopadu 2017

Nákup na ZOOTu


Jelikož od těch dob, co píši tento blog si připadám důležitá jak rádio (ne, že by tomu předtím bylo jinak) a na facebooku se téměř vydávám za veřejně známou osobu (u nás na dědině každopádně jsem) rozhodla jsem se, podělit se s vámi o moji první zkušenost z nakupování na ZOOTu. Tento internetový obchod sleduji již dlouho, a když se rozhodli otevřít tzv. výdejnu štěstí i u nás ve Zlíně, nebylo o čem přemýšlet. Na webových stránkách jsem rozklikla sekci „móda pro plnoštíhlé“. Hele, mě už prostě nebaví riskovat, že si vyberu něco podle obrázku a pak zjistím, že největší dostupná velikost je XS. Pro mě velikost XS není ani velikost. Mě to přijde, že oblečení ve velikosti XS zasílají pouze jako vzorky, jinak si to ani neumím vysvětlit. Takže beze studu jsem v této kategorii přidala do košíku dvě položky. Zkušeně v těch největších dostupných velikostech. Jelikož jsem, co se tohoto druhu nakupování týče, nováček, objednala jsem si pouze jednu velikost od každého.

Objednávku jsem odeslala ve středu a v pondělí můj „balíček radosti“, jak oni sami uvádí, dorazil. Šla jsem si ho tedy vyzvednout. V prodejně/výdejně mě přivítala moc milá blondýnka a ptala se, na jaké jméno mám balíček (takže stačí, když víte, jak se jmenujete, číslo objednávky netřeba). Dále zda si budu oblečení zkoušet, ať chvilinku počkám a její kolegyňka mi to přichystá. Během čekání jsem se ji svěřila se svými obavami, že mi to asi bude malé, jak mám v takovém případě postupovat. Slečna mě chtěla potěšit a řekla, že určitě nebude (bylo) a že to není žádný problém, ať si z kabinky k pokladně vezmu jen ty věci, které si chci koupit a zbytek tam nechám. Také mi řekla, že si klidně můžu objednat více velikostí, všechny vyzkoušet a oni pak ty, které mi nesedí, pošlou zpět. To já jsem chtěla objednat více velikostí, ale bohužel větší se již nevyráběly. Pak mně poslala do kabinky číslo jedna, kde bylo mnou objednané oblečení poskládané v košíku na zemi. Zvláště mě zaujaly popisky na věšácích v kabince, které mi přišly hodně užitečné, protože přiznejme si, že tyto popisky alespoň imaginárně vytváříme pokaždé. Kabinky byly prostorné, což ocení každá majitelka většího těla nebo minimálně většího pozadí. Dále byly v pohodě osvětlené, žádné halogeny, při kterých vidíš každou svoji nedokonalost (i přesto, že normálně jsi dokonalá) a neobsahovaly rozšiřovací zrcadlo! Rozšiřovací zrcadlo v kabinkách absolutně nechápu a domnívám se, že toto je hodně špatný marketingový tah, proto bych jeho nepřítomnost chtěla velmi kladně ocenit.


První jsem si vyzkoušela kabát. Krásná barva ideální délka i skvělý materiál, to jsem vůbec nečekala a byla jsem moc mile překvapena. ALE! Byl mi velký, tak o číslo až dvě. Což mě trochu zamrzelo, ale zároveň velmi potěšilo, protože tohle se mně moc často nestává, aby mi bylo něco velké. Každopádně šaty mě vrátily zpátky do reality. Slečna byla moc ochotná a přišla se zeptat, zda je nepotřebuji pomoct zapnout. Jako jo, to jsem potřebovala ale, jelikož mi nepřišlo, že by ovládala čáry a kouzla, tak jsem pochybovala o tom, že by se to mělo povést. Utěšovala mě tím, že mám velké prsa, že to bude ten problém. A dělaly jsme, jakože to vůbec není tím, že mi to nejde zapnout už pod prsama. 😊 Každopádně jsem hodně vydechla, a slečna vší silou zapnula zip. Ty šaty byly krásné, a kdybych vydržela celý večer nedýchat, možná bych je mohla mít. Problém byl v tom, že měly širokou sukni a já v nich vypadala jak 120 ti kilová škrošňa (pojem z valašštiny = tlustá osoba).  

Slečna se šla podívat, zda jsou tyto kousky k dostání i ve velikostech, které potřebuji. Kabát v menším čísle ano, ačkoliv kabát nepotřebuji, ale potřebuji šaty, které samozřejmě větší už nevyrábějí ani v jiné barvě, střihu, prodejně, státě, galaxii… Nevím no. Zkusila jsem oddělení pro plnoštíhlé a zjevně je to stále málo. Každopádně tento obchod můžu všem jen doporučit! Dodání bylo rychlé, slečna na prodejně ochotná a usměvavá. Příště si objednám více velikostí, ale pravděpodobně budu muset přesedlat do jiné kategorie. Nezbývá nic jiného než „móda pro těhotné“.


Hodně štěstí při nakupování a nezapomínejte, že nejdůležitější je najít svoji kategorii, pak už to jde samo 😊


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...