pátek 24. listopadu 2017

Proč chodit do fitka - odhodlání


Každý má nějaký důvod nebo motivaci proč, kvůli čemu (nebo komu) chodí do fitka. U mě je tento důvod zřejmý. A ne, není to kvůli mé nadváze či náznakům obezity. Tento můj důvod začaly mé kolegyně nazývat K, tak to použiji i tady.

Minule se jedna paní ošklivě zranila. O ostrou hranu bedny si rozsekla holeň. Jako fakt dost a když se ti to stane při cvičení, kdy ti srdce více pumpuje krev, o to je to horší. Paní stála u mě, vytála si legíny od kotníků nahoru a vystříkl ji doslova proud krve. Paní jsme položili na zem, K běžel pro lékárničku, a její manžel zatím stlačoval ránu ručníkem. Poté K paní ošetřil. Vzal ji do náruče. Ona se ho chytla kolem krku a vynesl ji ven z místnosti.

Já jsem to všechno vnímala jako ve zpomaleném záběru, možná jsem slyšela i nějakou romantickou hudbu. Když odešli ven, otočila jsem se na ostatní přítomné spolucvičitelky, jestli by mě někdo nemohl taky zmrzačit… Protože tohle zažít, to pak už můžu umřít. K vypadal jak superhrdina, když nesl paní v těch svých svalnatých pažích. Ach, jaké to asi bylo, objímat jeho krk a přivinout se mu hlavou na rameno…?

Včera jsem se rozhodla. Pokud něco chceš, musíš pro to něco udělat! Tak jsem se odhodlala k velkému činu. Dneska jdu opět na lekci ke K a mám plán. Něco ve smyslu „láska prochází žaludkem“. Máme doma čerstvě zauzené maso, a jelikož K nevypadá, že by žil jen z vody a vzduchu, rozhodla jsem se, že mu donesu trochu okoštovat. Mám přesně nacvičenou choreografii a tak… Jenomže já, když přede mnou stojí někdo takový jako K, ztrácím řeč. Prostě se zaseknu a jen čumím a usmívám se jak idiot. Hehe. 

Ale ne, dneska to mám naplánované. Přijdu a na recepci řeknu slečně, jestli by mi to schovala do lednice a jak bude K odcházet, aby mu to připomněla, že je to pro něho. A po lekci půjdu za ním, osobně. Budu se pokoušet být vtipná, takže řeknu něco jakože „jsem si dovolila, ze své zahrádky…“ pak zrudnu a prostě uteču.

Jo, věřím si. Věřte mi taky. Díky


Hujer, metelesku blesku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...