pátek 3. listopadu 2017

ČSAD - firma na zážitky


Včera byl náročný den. Tak náročný, že jsem se dneska rozhodla nejet do práce autem ale využít místní autobusovou dopravu. Nebylo to takové vzrůšo jako minule, když musela dojet sanitka (ne pro mě) ale každopádně ta cesta stojí za zmínku. Cestování autobusem má jistá pravidla. To první a hodně důležité je, že pokud večer před cestou trávíš v hospodě, zkontroluj si ráno, zda máš dostatek peněz na cestu. Já jsem tak neučinila a byla jsem celkem dost ve stresu, protože není nic horšího, když v plném autobuse zjistíš, že nemáš peníze. Naštěstí jsem objevila 60 korun. To mám na cestu do práce, z práce a ještě jsem si mohla koupit Colu (jsou dny, kdy potřebuješ snídat Colu).
Autobus byl překvapivě narvaný, ale mě to teda vůbec nepřekvapilo, protože na takové věci já mám prostě štěstí. Musela jsem tedy stát v uličce. Můj oblíbený trenér, kterého jsem tady již zmiňovala, nám vždycky říká, že nás tak zničí, že se na druhý den ani nenajíme. Jako takhle, já jsem se najedla pokaždé ale zvednout ruce nad hlavu, abych se v autobuse mohla držet madla, to se zdálo jako téměř nadlidský úkol. Autobus se prudce rozjel a já spadla na člověka, který stál za mnou, a kabelkou bouchla do hlavy slečnu, která seděla pode mnou. Tak jsem byla nucena za hlasitého zasténání zvednout ty ruce a chytit se.
V polovině cesty jsem myslela, že přeci jen ta sanitka bude potřeba. Já sama jsem podepisovala petici proti přepravě zvířat v nevyhovujících podmínkách, ale nejsem si jistá, zda tohle někdo udělal i pro lidi. Já vám přísahám, že v tom autobuse již nebyla ani jedna molekula kyslíku. Okna se mlžila a teplota uvnitř byla téměř tropická, ale pusť se, aby sis vyslekl bundu. Tolik odvahy jsem prostě neměla, a zoufale jsem pokukovala po tom kladívku „použít v případě nouze“. A cítila jsem, že ta nouze se blíží. Naštěstí se blížilo také nádraží a já jsem se mohla konečně nadechnout „čerstvého vzduchu“, nebo jak těm výparům z výfuků mám říct…
Každopádně mám pro vás skvělý tip na vánoční dárek! Neustále mi na internetu vyskakují reklamy na surf simulátor nebo indoor surfing. Asi podle názvu pochopíte, že jde o surfování. Někdo prostě vymyslel umělou vlnu, na které si můžeš vyzkoušet, jaké je to držet balanc a rovnováhu stejně jako na surfu. Stojí to asi okolo dvou tisíc. Ale vám poradím o dost levnější alternativu. Pokud znáte někoho, kdo po tomto zážitku touží, jednoduše mu zaplaťte jízdu autobusem tzv. na stojáka. Ono je to prakticky na stejném principu držení rovnováhy a o adrenalinové zážitky zde také není nouze. Cca 15 minut jízdy vyjde na 20 korun, ale je dobré zaplatit obdarovanému i cestu zpátky. Není zde potřeba žádné speciální vybavení, ale v rámci bezpečnosti bych doporučila alespoň cyklistickou helmu. Takže 30 minut surfování za pouhých 40 korun, to se na mě nezlobte, ale tu Surf arénu si můžete strčit do špic.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...