pondělí 27. listopadu 2017

Odhodlání - když věci nejdou podle plánu


Je na čase vám poreferovat jak to dopadlo s panem K a uzeným masem. Plán všichni znáte z minulého článku, ale jak už to chodí – když se něco sere tak pořádně. Doma jsem byla značně nervózní, tak jsem vše konzultovala se starší a zkušenější – s mámou. Nechtěla jsem, aby to vypadalo jako dárek z lásky nýbrž jako přátelská pozornost.
 
„Dívej, dám mu to normálně do sáčku, kdybych ho milovala tak bych na ten sáček uvázala mašličku“

„Napíšu mu tam lístek se jménem, zelený. Kdybych ho milovala, tak to napíšu na růžový.“
 
Máma to hodnotila kladně, jakože je to fakt dobrý nápad. Po příchodu do fitka jsem šla k recepci, k mé smůle zrovna pracovala „milá a ochotná“ slečna. Na můj dotaz, zda by to mohla dát pro K do lednice, se ohradila, že je vedle v tělocvičně, tak že snad jsem schopná mu to předat sama. Ok.
 
Za zvuku svatebního pochodu, který mi hrál v hlavě jsem s nejkrásnějším úsměvem, který umím, vešla do tělocvičny. Tam stál on. A ona… Ano, byl tam se svojí přítelkyní. V tu chvíli mi zrudly uši a čelo se orosilo potem. „Ahoj“ koktala jsem. Původně jsem chtěla utéct, ale oba na mě už hleděli. Moc si ani nepamatuju, co jsem říkala, lezlo to ze mě jak z chlupaté deky a on na mě jen hleděl jak na úplného troubu. Ona hleděla taky, ale ta si o mně myslela úplně jiné věci, než to, že jsem trouba…
 
Někdy prostě věci nejdou přesně podle plánu, ale třeba aspoň pochopí, proč se sakra nemůžu přitáhnout k té tyčce. Víš jak, já nemám slabé ruce, jen těžké tělo…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...