pátek 10. listopadu 2017

Alkohol v dietě


My, kteří se snažíme redukovat svoji váhu, se musíme hlídat a číst si nutriční hodnoty výrobků. Od pondělí do pátku se mi to zdárně daří ale, jakmile přijde víkend je to celé v trapu a ještě navíc mívám žlučníkové záchvaty, protože organismus takové přívaly nezvládá. V sobotu jdeme s Růžou na Kabáty a já jakože si hlídám ty cukry a kalorie stojím před těžkou volbou. Moc dobře vím, že v dietě vy se měl úplně omezit alkohol. To je pro člověka, jako jsem já velké úskalí, proto jsem byla dneska velmi mile – až k slzám dojata zprávou, že vodka neobsahuje téměř žádný cukr, kvas, tuk cholesterol nebo sacharidy. K vodce jsem měla dlouho odpor. Můj bývalý vždycky říkal, že než aby pil vodku, raději si zajde na benzínku a načepuje si do pusy benzín, že to vyjde levněji a chutná stejně.  To mu nemůžu upřít, něco pravdy na tom je. Ale po tomto zjištění se na vodku začínám dívat úplně v jiném světle. V tom nejlepším. A navíc R říkal, že vodka nejde cítit, takže z tebe netáhne jak z lihovaru. Další plus má vodka za to, že jako z většiny čirého alkoholu tě z ní nebolí hlava, a to my, kteří chodíme po akcích do práce, oceníme. Jako je jasné, že pokud budeš pít Stalinovy slzy za 86,-- korun, tak možná i oslepneš. Ale jo, za zkoušku to stojí. Dneska se stavím do Kauflandu a mrknu na jejich nabídku této lihoviny. Já chodím zásadně na Božkov, takže to pro mě bude změna, ale snad se rychle zorientuji i v tomto sortimentu.  You say potato, I say vodka!

Hezký víkend všem.  

Půl deci vodky má cca 100kcal a ty pocházejí z alkoholu, takže zbytek tvoří jen voda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...