čtvrtek 9. listopadu 2017

Co od chlapa potřebuješ?


Jednou v sobotu jsem chtěla jet do aquaparku, ale nikomu se se mnou nechtělo nebo neměl čas. „Přece nepojedeš sama.“ zděsila se mamka, já na to že zkusím napsat někomu na seznamce a ona se zděsila ještě víc. Prostě všichni mají v sobotu nějaké aktivity, ale jeden říkal, že bychom se mohli vidět později. Ok, tak jsme se domluvili a já došla k němu. Měla jsem hlad tak jsem si po cestě nakoupila suroviny a hned po příchodu k němu jsem si začala péct bagety. Taková normální večerní idylka. On seděl u televize s vínem, já jsem vařila a povídali jsme si. Na to že jsme se znali asi 15 minut, vypadalo to, že spolu žijeme zhruba 15 let. Při dalším průzkumu tohoto člověka jsem zjistila, že je něco jako já v mužské verzi. Když mi řekl, že si teď chce pořídit děťátko a měl tím na mysli domácí vinotéku, zdál se mi jako TA spřízněná duše, kterou hledáš celý život. Někde kolem půl 4 ráno mezi posloucháním orlíku a vtipů od Izera se na mě zadíval. Já, v pánském tričku s nápisem jistého sportovního týmu s nohama na stole držíc sklenku vína. On svraštil čelo a vyčítavě mi povídá „Ale no tak, to že jsme alkoholici, neznamená, že nemůžeme pít jak lidi…“, tím měl na mysli to, že jsem vinnou sklenku držela jak buran a ne za stopku, vzhledem k celkovému kontextu toho večera mi to přišlo hrozně roztomilé. Už jsem v dáli slyšela ty zvony, ale když přišlo na řeč o svatbě a on mi ukázal místo, kde by ji chtěl mít, věděla jsem, že to nepůjde. Prostě ty palmy by vypadaly s mým cimbálem jako pěst na oko, to musíte uznat.

 Oh ano, jednoho dne chci mít svou vlastní svatbu ne registrované partnerství, ale svatbu... S mým kamarádem Jakubem jsme se dohodli, že se vezmeme. Máme stejné záliby - zejména jídlo a víno. Mají traktor a pálenicu, můj otec by byl nešťastnější na světě a já bych si taky dokázala zvyknout. Jedinou podmínkou bylo, že do svatby zhubneme dohromady 30 kilo. Vzhledem k tomu, že už nám chybí jen 37, tak se to nevyvíjí moc podle představ. Každopádně Kubík je sen každé (normální) ženy. Pozve tě na kafe, udělá Tiramisu, koupí víno nebo míchá Aperol. Jednou mě pozval na Orgasmus a volá mi, že musím ještě chvilku vydržet, že mu nechce ztuhnout. Ano, tento koláč se mu moc nepovedl, ale kdo by měl zájem, přikládám vám na něj recept. Nejraději mám, když dojede na besedu, doveze 2 flašky vína, vypije čaj a jede zase pryč. Není to vše, co od chlapa potřebuješ?

Když se nad tím vším tak zamýšlím, ani nevím, jaký je můj typ chlapa. Možná mi jen stačí, aby měl rád víno… a mě samozřejmě… To říkám pořád, že jsem nenáročná 👼

 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...