středa 15. listopadu 2017

15. toxirehabilitační oddělení


Pokaždé, když mám nějaký zdravotní problém, snažím se vynechat návštěvu lékaře, takže diagnózu i medikamenty si určuji sama, za pomocí Google. Naposledy jsem tak byla na chirurgii s nohou. Google psal, že to je sraženina, že se mi dostane k srdci a já umřu. Pan doktor na chirurgii byl ale tak sexy a ještě hovoril po slovensky, takže jsem byla v tranzu a ani nevím, co mi říkal. Ale žádný zákrok neprováděl, takže to asi nebylo tak závažné, jak jsem mu tvrdila. I dneska jsem teda zavítala na mně známé stránky a hledala příčiny mých problémů. 

přejídání či špatná strava – ano, tohle by mohlo být možné ale je mi už 3 den zle, takže nemám na jídlo ani pomyšlení 

psychické potíže, stres a napětí, partnerské neshody – od těch dob, co nemám partnera, jsem psychicky naprosto vyrovnaný a šťastný člověk, takže ne 

zánětlivá onemocnění a rakovina, nádorový růst – ne, rozhodně NE! To píše Google i u rýmy, to už jsem si zvykla 

nadužívání kofeinu – jedno kafe denně, takže ne 

závislost na alkoholu – Dámy a pánové, je to tady…  

Zapátrala jsem tedy po tzv. AA (anonymní alkoholici) a začala jsem si číst o jejich zkušenostech s Antabusem. Někdo uvádí, že zkoušel na tyto léky pít a že málem zemřel po malém pivu. Jiný zase že se dá Antabus přepít, ale pak ti zbydou jen 2 roky života, protože si odrovnáš játra. A to nechceš. Jelikož moje játra dostávají takové dávky, že jsem v neděli měla bělmo úplně žluté, je na čase se zapsat na čekací listinu do Kroměříže.

Toto téma zmiňují také mí přátelé z AA na serveru www.akoholik.cz . Bělmo žloutne především rozpadem jaterních enzymů (ALT/AST - resp. tím, že je jich moc a musí pracovat hodně, aby rozložily ethanol, a játra to nestíhají).  

Na stránkách PNKM jsem si našla i své oddělení. Jelikož se považuji za motivovaného pacienta, tak bych se zařadila na 15 toxirehabilitační oddělení.  Umožňují zde i krátkodobé pobyty přátel, tak doufám, že za mnou někdo dojedete na besedu.

V seznamu věcí, které si máš vzít s sebou, jsou uvedeny toaletní potřeby bez obsahu alkoholu. Hmm, tak až na tom budu tak špatně, že vypiju i voňavku, začnu o tomto pobytu vážně uvažovat.  


 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...