pátek 1. září 2017

Kluk ze seznamky


Nedávno mi bylo řečeno, že profil na Badoo má jen úplný tragéd. Taky jsem se nedávno dozvěděla, že jsem tragéd. Badoo a Tinder jsou, pro nezasvěcené osoby, internetové seznamky. Po Silvestru, kdy se o půlnoci každý líbal se svým protějškem a já opět jen s láhví sektu, mě přepadl pocit strachu ze smrti v osamění. Rozhodla jsem se těchto služeb využít a vytvořila jsem si zde profil. Ze začátku to měla být spíše recese. V „něco o mně“ jsem zaškrtla, že hodně piju a kouřím (ačkoliv v té době to byla pravda), nahrála jsem také fotky, kdy jsem na každé měla pivo, rum nebo jégra. Nečekala jsem tedy, že by se mi někdo ozval.
Na začátku to byl opravu výběr zvláštních individuí. Jeden pán mi chtěl kupovat dárky a dávat mi peníze, tak jsem mu poslala číslo účtu, že s tím jako nemám problém… Další mi napsal, že jsem opravdu hezká a nabídl mi jedinečnou možnost natočit s ním domácí video. Trošku podobný případ byla nabídka sexu s panem a jeho manželkou. No prostě se mi hodně dařilo.
Navíc jsem ty stránky ani neuměla pořádně ovládat a do kolonky, jestli hledám muže nebo ženy jsem omylem zadala „otevřená všemu“. Řeknu vám ale, že kdyby bylo nejhůř, tak ty ženské po mě jely jak po uzeném! Občas se mi také stávalo, že jsem dala like někomu, kdo se mi nelíbil, nebo naopak jsem zamítla chlapa, který by možná mohl být můj životní partner. Tyto rozhodnutí bohužel nešly vrátit a tak jsem pouhým přejetím prstu přišla o několik schopných jedinců.
Nicméně mi jednou napsal celkem normálně vyhlížející Tomáš27. Tento Tomáš27 mě také pozval na rande. Řekla jsem si, že není co ztratit – maximálně něco pojím a vypiju. Oba jsme měli debilní pracovní dobu, tak jsme se dohodli, že si mě vyzvedne v 10 večer u mě doma. Moje roztomilá maminka, už značně otrávená z dalšího chlapa, mi udělala výslech a musela jsem ji nechat lístek se jménem a číslem onoho Tomáše. – To se dělá dost těžko, když jediné co o něm víš je Tomáš27 a pouze polemizuješ, co asi značí těch 27…
Tomáš mě vyzvedl, jak slíbil a překvapivě vypadal líp, než na fotkách. Měla jsem radost, protože také mluvil. To mám na chlapech docela ráda, když mluví. Často se mi stává, že nemluví a musím mluvit já, aby nenastalo to trapné ticho, víš? A ono to není jednoduché vést monolog třeba 2 hodiny… Takže Tomáš mluvil a vypadal jako ucházející potenciální otec mých dětí nebo tak něco.
Když jsme se viděli podruhé, šli jsme na večeři. Potkali jsme se ve městě, takže nemusel řídit. Čekala jsem, že si dá pivo, ale on si dal zas a opět zelený čaj. Já jsem si objednala Plzeň. Tomáš řekl, že nekouří a nepije. Velmi se mi ulevilo, když si dal steak. Kdyby k tomu všemu ani nejedl maso, to už by toho bylo na mě opravdu hodně.
Myslela jsem, že bude mít máma radost, že konečně někdo kdo nechlastá první ligu. Ona už ale chudinka viděla všechno černě, takže Tomáš byl podle ní jen obyčejný vyléčený alkoholik. Nezavděčíš se prostě.
Znali jsme se asi 10 dní, když se mě zeptal, jestli spolu chodíme. Jako sorry, ale já si myslím, že jsem ve věku, kdy nemusím někomu říkat, jestli s ním chodím nebo ne. Prostě to samo časem vyplyne, ale po 10ti dnech? Rozhodně NE…
S Tomášem jsme spolu chodili na hokej a pak na čaj. Občas se mi ale hodilo, že vždycky mohl řídit. Třeba když se mi protáhl sedánek s kamarádkou a potřebovala jsem ji ve 2 ráno odvést do Vizovic. Zhruba o 5 dní později, po tom co se ptal, jaký si má dát rodinný stav na facebook, se mě milý Tomáš zeptal, jestli ho miluju. V ten moment mi zaskočilo pivo a málem jsem se zalkla. A to byl asi kámen úrazu celého tohoto pseudo „vztahu“. Jak mi později řekl, hledal něco jiného. Promiň, fakt se omlouvám, že nedokážu někoho milovat za 14 dní a už vůbec to nedokážu říct, když to není pravda.
Tomáš byl jeden z těch hochů, kterým jsem přinesla do života velkou dávku štěstí. Celkem rychle našel tu, kterou hledal. Vlastně asi 7 dní po tom, co jsem mu vysvětlila, že ho nemiluju. Byla to opravdu velká mediální láska (Facebook, instagram…#mylove). Tomáš prostě hledal slečnu, která ho bude milovat ze dne na den a hned s ním začne „chodit“. To se mu ale opravdu povedlo a slečna s ním po měsíci otěhotněla.
Ano, uvědomuji si, že jsem mohla být na jejím místě ale upřímně – bylo by to pro mě štěstí nebo smůla? J Odpověď je zřejmá, takže přej a bude Ti přáno. Amen.
Často mi píší zajímaví lidé, tento kluk má 10/10 za originalitu.


A takto se seznamuji já, protože kdo nejí tatarák, je pro mně mrtvý muž!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...