čtvrtek 14. září 2017

Jak ušetřit?


Občas (většinou) má single život spousty výhod. Dneska bych se chtěla zaměřit na výhodu v úspoře peněz - pokud tě tedy tvůj partner nesponzoruje, žejo... Prostě se snaž na všem negativním vždycky hledat to pozitivní a zamysli se, kolik peněz by tě takový přítel asi stál.


Já jsem se rozhodla, že provedu nákup povlečení. V minulosti jsem koupila 2 ks stejného povlečení, jelikož jsem nepředpokládala, že v něm budu spávat sama. Velmi jsem si oblíbila ložní prádlo od pana Matějovského, jeden kus mě vyšel na cca 1000 korun + nějaké to prostěradlo a tak... A nikdo prostě neocenil, že jsem tuto investici uskutečnila. A to si vždycky ještě stěžoval, že má na prd polštář, no díky bohu, že jsem mu ho nekoupila!


V současné době, když někdo v mém stylově sladěném povlečení přespává, je většinou pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, takže zde nevzniká žádný nárok na reklamaci polštáře ani dalšího příslušenství.


Začíná podzim, nevím jak vy, ale my už doma topíme. Hezky dřevem, ať je teplíčko. Já patřím mezi tu skupinu populace, která má nonstop zmrzlé nohy a ruce. Netajím se tím, že za jedny z nejlepších vánočních dárků, které jsem kdy dostala, považuji zateplené papuče a ponožky z ovčí vlny.  Vzhledem k těmto skutečnostem jsem začala toužit po povlečení z mikroplyše. Je to prostě jako kdyby ses zachumlala do velkého plyšového medvídka.
A to prostě chceš…


Takže jsem jen chtěla říct, že si tentokrát koupím jen jeden kus povlečení. A za peníze, které ušetřím za druhou půlku, si nakoupím nějaké dobré víno. Pak až bude venku fakt zima, hezky se zachumlám, otevřu si lahvinku a pustím si zoufalé manželky. No není to nejlepší způsob jak tyto pochmurné podzimní večery přežít? J


Z toho všeho plyne jen jedno: „Když jsi single, zbývá Ti víc peněz na víno.“
 


Stav neměnný, možná horší. Jsem zvědavá, jestli
i něco zhubnu, když nemůžu jíst.
Jak se znám, je to marný boj...




POZOR! Kdyby někdo také toužil po novém povlečení, učinila jsem šokantní objev! Pan Matějovský vydal novou kolekci ložního prádla! Pro zájemce přidávám odkaz: http://www.matejovsky-povleceni.cz/povleceni-s-karlem-gottem.html 
Asi jdu do toho, jsem v rozpacích...

 

2 komentáře:

  1. O můj bože! To povlečení potřebuju!!! :D:D PS. Super články :)

    OdpovědětVymazat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...