středa 13. září 2017

Podzimní deprese


Každý bere podzimní deprese trochu jinak. Většina lidí jimi trpí kvůli nepříznivému a pochmurnému počasí. Já, protože je období vína a z celého srdce toužím vzít nějakého chlapa a jet na víkend do Valtic…

Nicméně, tento týden je pro mě skvělou příležitostí k tomu, jít na rande s nějakým novým chlapcem. Včera jsem byla na stomatochirurgii vysekat své poslední dvě osmičky. Jupí! A proč je to vhodná chvíle na rande? 

Většinou na schůzce hodně mluvím, jím a piju. Občas si k tomu i zapálím cigaretu. Takže katastrofický scénář rande většiny mužů. Vzhledem k tomu, že mám po extrakci zubů ukázkový otok, nemám šanci rozvíjet větší debaty, vlastně je mi stěží rozumět. S tím souvisí také moje nová redukční dieta, kdy z důvodu omezeného otevření pusy (max. malá lžička) a nepřítomnosti zubů, jsem omezena výběrem stravy. Takže místo steaku nebo nějaké takové prasečinky, bych si pravděpodobně vytáhla z kabelky Pribináčka, nebo tak něco… Chlapec by mohl ocenit, že jsem šetřivá. Nasadili mi také antibiotika, tudíž non alcoholic večer jen s vodou, kterou bych pila brčkem. Prostě klasické rande ostatních lidí, kteří nevypijí 2 litry vína a 8 piv…

Jediný háček je v tom, že otokem, který mi po zákroku zůstal, mám znetvořený obličej. A to tomu původnímu stavu moc nepřidá, takže jediná možnost jak navázat kontakt je, že bych ho „sbalila“ přes seznamku. Ale na druhou stranu, kdyby se mnou vydržel i jako se zombie holkou, o to víc bych se mu mohla líbit za běžného provozu mého obličeje, nemyslíš?

Nutno ale říci, že za nejvíce pozitivní na sobě považuji zrovna svoji veselou a usměvavou povahu. A ostatní by jistě také měli ocenit moji upřímnou lásku k jídlu a pití. Takže bych to prostě nebyla já. Ani z daleka. #beyourself

A k tomu výletu do Valtic možná přemluvím skupinu svých alko kámošek J
Zuby, zuby.. :(

2 komentáře:

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...