pátek 22. září 2017

Plány na víkend

Poslední tři víkendy jsem úplně promrhala. Ty první dva jsem byla na dovolené a poslední byl pracovní, takže mi začal až v neděli v 16:00, kdy mě přišla maminka vzbudit, protože se bála, že jsem umřela nebo co. Tento víkend jsem se rozhodla si všechno vynahradit a dělám velké plány. Chtěla bych jet i na chvilku do wellness, trochu se zahřát v sauně a tak. To já ráda a navíc jsou tam všude nazí chlapi, takže si občas připomenu, jak to vlastně vypadá… To bych mohla stihnout dnes a na sobotu plánuji výlet.

Kamarád mi napsal, že nechce o víkendu jen konzumovat alkohol, že už ho to nebaví, ale víš jak to je – je víkend, tak prostě musíš. Takže vymýšlím, kam bychom se mohli jet podívat a vzápětí mi on pošle odkaz na IDEÁLNÍ výlet pro nás dva. V odkazu stojí: „Hostýnskými vrchy od hospody k hospodě“. Zde jsem totálně ztratila smysl v původním návrhu víkendu bez alkoholu, který chtěl můj kamarád prožít.
To mi vnuklo takovou myšlenku. Jaký je rozdíl v tom, sedět v hospodě na Hostýně nebo u nás na dědině? Proč lidi jedou přes celou republiku, pro to aby si vypili láhev přivezenou z domova jen v jiném městě? Někteří kvůli tomu dokonce cestují letadlem! Ale tohle upřímně chápu. Raději ležet opilý na pláži u moře než na autobusovém nádraží ve Zlíně.
V neděli jedu někam za Brno. Dívat se jak bratr bude skákat z mostu. A to mi také připomnělo důležitou informaci!
Od pondělí 25. 9. 2017 budeme pronajímat jeden plně vybavený pokoj.


Prosím vážné zájemce, aby nechali v komentáři své telefonní číslo a já se Vám (podle toho jak to dopadne) ozvu. K ubytování je možno domluvit také stravování all inclusive z kuchyně naší babičky a místí alkoholické a nealkoholické nápoje. – Akorát ty místní nealkoholické máme pouze vodu z kohoutku, o alkoholických si povíme při štamprli. Cena dohodou.

PS: Podle předpovědi počasí to vypadá, že turistika „od hospody k hospodě“ bude ideální plán na tento víkend. Přežijte ho tedy ve zdraví.


PS2: Za absolutní MUST HAVE podzimu vyhlašuji tuto mikinu! V dostání za Kč 314,--, ve velikostech od XS po XL a navíc u nás ZOOT otevřel novou výdejnu radosti, takže jdeme do toho!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...