středa 30. srpna 2017

Dovolenááá


Přátelé, kamarádi a Vy všichni ostatní,

tak i já jsem se konečně dočkala a letím si užívat moře. Poučena z let předešlých jsem se vyvarovala problémům a je to dovolená GIRLS ONLY. Protože se ale v mém blogerském umění zlepšuji, dokázala jsem nastavit, aby Vám tady zítra přistál nový článek - pěkně na víkend, jak už je to zvykem 😊 Tento článek bude o klukovi ze seznamky s pracovním názvem Tomáš27.

Já jedu čerpat inspiraci a budu doufat, že mě políbí múza 💏 Abych nebyla po čas dovolené úplně neaktivní, možná Vám přidám nějaké provokativní fotografie (tím myšleno moře, slunce, pláž - NE sebe). Tak nezapomeňte všichni zítra sledovat blog a oblíbené "čtení na víkend".

Čao nebo spíš salaam? 😁

Denis



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...