pondělí 28. srpna 2017

M&M lovestory

Nejzajímavější část tohoto článku nebude z mé hlavy, ale perfektně se sem hodí. V sobotu jsem potkala moji známou a ta mi říkala, že se ji moc líbí můj blog, dokonce ho čte i její manžel na záchodě. - Při této příležitosti, bych ráda pozdravila všechny mé WC čtenáře. Moc si Vás vážím, děkuji. Byla nadšená, jak moc se v tom, o čem píšu, vidí a začala mi vyprávět její příběh.  Budu to tedy psát jejími slovy. Cituji:

Bylo mi 25 let a myslela jsem, že chcípnu sama. Chodila jsem jen do práce a žila na červeném víně. Večer když jsem došla domů, vypila jsem flašku a šla spát. Hrozně jsem zhubla, protože jsem nejedla a jen pila víno. (V tom se také hodně vidím, akorát na mě to má opačný účinek, škoda..) Všechny mé kamarádky někoho měly a já byla pořád sama. Pamatuji si na jednom plese, jak jsem byla jediná bez partnera. Byl tam borec - totální tragéd, který mě miluje od 17-ti let. Čuměl na mě a já si říkám "Do hajzlu, tohle ne, tak dopadnout nemůžu!".

Několikrát opakovala "Bylo mi 25." a "Fakt jsem myslela, že chcípnu." Pak se dostala k tomu, jak potkala svého pana M:

Holky, nikdy  neztrácejte naději. Já už jsem si myslela, že nikdy nepotkám chlapa, který kouří a pije. (Jsme zvláštní, ale my holky z dědiny na tohle děsně letíme... ) Mám takovou teorii, myslím si, že na každou ženu připadá určitý počet kreténů a až tím projdeš, tak pak HO potkáš.


V práci jsme měli firemní chat. Jednou jsem byla sama na prodejně a viděla jsem, jak na tom chatu svítí zeleně zpráva. Psal tam kolega, který pracoval na jiné provozovně ve Zlíně a ptal se, kdo má u nás směnu. Věděli jsme, že existujeme, ale nikdy jsme se neviděli. Přes ten chat jsme si asi týden psali a pak si mě přidal na Facebooku. Chápeš to? To byl úplně jiný svět!

Bylo mi 25 a neměla jsem už čas! Nebylo co ztratit, tak jsem mu na rovinu napsala "Nemám čas na blbosti, líbíš se mi, tak co s tím uděláš?." a on odepsal, že já se mu taky líbím. Domluvili jsme si rande. Čekala jsem na něho hodinu! Ten idiot si nezjistil, že se cesta k nám opravuje. Měli jsme jít na hokej. Já doma namalovaná, kondom v peněžence a tak. Hokej jsme samozřejmě nestihli a tak jsme šli do kina.

Když seděl v autě tak vypadal fakt dost dobře. Ale pak vystoupil a já zjistila, že je menší jak já. Říkám: "No to snad ne!", přece nemůžu mít menšího chlapa... Jak by to vypadalo?

Po kině jsme se chvilku líbali v autě...
"Co bylo dál?" vyptávala jsem se.
A pak jsem si ho vzala.


Ženský, tohle je nádherné lovestory, nemyslíte? 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...