úterý 9. ledna 2018

Brát či nebrát?


S holkama hovoříme vždy na různá témata. Jelikož nechci mužům brát iluze, nebudu to více rozvádět. Ale je zde jedno, které jsem párkrát rozebírala i s muži a je zajímavé, jak se postupem času začal názor na tuto věc měnit a to zejména u mužů.
Možná je to také tím, že jsem starší a tak se logicky i se staršími muži vídám, ale velmi mile mě překvapuje názor jejich většiny na hormonální antikoncepci. Většina mých kamarádek se této, dejme tomu, pohodlnosti vzdala, protože teď už víme, co je to za sračky. Ale to, že ti chlap řekne, že si nepřeje, abys tuto chemii brala, a myslí to pro tvé dobro, to je opravu obdivuhodné a při nejmenším hodně velké vyznání lásky. – To se mně samozřejmě nikdy nestalo.  Můj byl spokojený, že má „zábavu“ bez důsledků a já upřímně taky.

HA jsem začala brát v 15ti letech, možná to někoho udiví, proč tak brzo? Pro neznalé těchto věcí – můžete si vybrat prášky, které vám jako „vedlejší účinek“ například zlepší pleť. Já mívala hrozné bolesti a díky HA jsem začala zažívat nový svět bez křečí a zvracení. Jelikož si celoživotně nemůžu dovolit přibrat, vybírala jsem trošku dražší, ale na začátku jejího užívání jsem nepřibrala, jak se to občas stává.
Protože jsem to začala zobat tak brzo, měla jsem vždycky hezkou pleť. Puberťácké akné se mně minulo, ale v té době jsem netušila, že by za to mohly tyto prášky. A proč tohle vlastně píšu… Protože je to téměř 2 roky co jsem vysadila a poznala, jaká chemie v tobě po ty roky kolovala. Hned co jsem přestala HA užívat, jsem přibrala. Jako ne že bych nepřibírala i předtím ale toto období dávám to za vinu tomuto svinstvu. Dobré bylo zjištění, že již dokážu své dny přežít bez umírání a občas s pomocí Ibalginu (, který se snažím v rámci vysazení veškeré chemie nahrazovat čistým hořčíkem). Špatné bylo to, že můj obličej se vrátil zpět do mých patnácti (jen xicht - prsa, boky a prdel opět dělají mrtvé brouky) a i přes moji snahu jeho důkladného čištění, aplikování krémů, olejů a masek, se mi tyto nedokonalosti stálé vyskytují. Já bohužel nejsem člověk, který by to nechal jen tak ladem a důkladně si to celé rozrýpu takovým způsobem, že se mi jeden malý pupínek léčí asi 14 dní a udělám si z něj strup přes půl hlavy.




Jo, a když jsem přestala HA užívat a zároveň jsem se stala svobodným občanem této země (ne, nebyla jsem ve vězení, jen jsem to chtěla napsat zajímavě), koupila jsem si v drogérii v akci dvě balení kondomů po 12ti kusech. Ale protože jak už víme, věci vždy nejdou podle plánů, a tak mám stále v šuplíku 24 kusů prošlých Primerosek. Začala jsem tedy racionálně uvažovat, jak je užitečně využít. Pak jsem si vzpomněla, že bratrova holka bude mít b-day a ty balónky s písmeny a čísly stojí pěkný balík, tak prostě nafoukneme ty kondomy a dopíšeme to na ně lihovkou. Určitě bude mít radost.


Toto téma je bezmála k zamyšlení. Samozřejmě že mi výhody s HA spojené občas chybí. Například jsem vždycky na den přesně věděla, kdy mám očekávat menstruaci a když se mi to nehodilo, tak jsem ji mohla jednoduše posunout. Teď se to snažím zjišťovat za pomoci aplikace Můj kalendář, kterou jsem si stáhla do mobilu. To že mi malý králíček s mrkvičkou právě dneska oznámil, že mám 19 dní zpoždění, neznamená, že bych měla být těhotná, ale že jsem idiot a zase jsem si to tam zapomněla zapsat. Takže pokud jste idiotky jako já, je to naprosto zbytečná aplikace. Teda pokud si nepotřebujete zjistit další plodnost, což já sakra rozhodně nechci vědět! A taky si zde můžeš značit dny, kdy jsi měla sex a to doprdele taky nechci vědět! To by byl hodně smutný pohled. Každopádně vám doporučuji si tuto aplikaci nainstalovat, už jen kvůli tomu, že si můžeš vybrat, jaké zvířátko tam budete mít (kočička, pejsek, králíček nebo dokonce zebra?).
Nedokážu říct, jaký názor na tohle máte vy, jaké máte zkušenosti ani co si o tom myslí váš partner, ale já bych do toho už nešla. Ne, že bych měla důvod to brát, ale víš jak, do budoucna… Jo, a když jsme u té budoucnosti - mám pro vás už připravený článek s názvem Egypt poprvé. Nahňápu tam ještě nějaké autentické fotky a hodím vám ho do oběhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...