pátek 8. prosince 2017

Plány na víkend


V poslední době jsem zase neaktivní. Jako nejen sexuálně ale hlavně tady, co se blogu týče. Prostě teď není v mém okolí žádný zajímavý objekt, o kterém bych vás mohla informovat. Na kontě mám –1R a +1stalker. Celou dobu vám tady tvrdím, jak moc si přeji muže, který mi bude nosit kytky a až mi je nosí, tak mě to děsí. Já vím, tak to prostě chodí. Ale vzhledem k tomu, co zde publikuji, mohu být ráda, že mám na předním skle jen růži a ne cihlu, žejo…


Dneska dojede Božka z Prahy, asi po 2 měsících. To půjdeme zase i s Máňou na klasiku. Soudím, že to bude to jistě dlouhý večer, vzhledem k abstinenci našeho společného času. Ale mám mít v sobotu rande a sraz se třídou, takže jsem Máňi dala pokyn, ať mi tentokrát volá taxíka brzo. To ji většinou oznamuji svahilským jazykem a na otázku „Chceš jet domů, Deny?“ jen vehementně kývám hlavou. Takže bylo vhodné si to domluvit dopředu.
Abyste si však nemysleli, že zahálím, chci vás informovat o připravovaném článku, který se bude týkat té akce, kterou jsem dělala pro charitu. Ten je již hotový, jen čeká, až k němu přiložím fotografie, dokumentující celý průběh tohoto „projektu“ a také stále čekám na velký finish. Protože jsem ty krabice ještě neměla čas odvést, jsou u nás různě po baráku a čekají na svůj happy end.

Pokud tento víkend vyjde dle mých plánů (což se určitě nestane, nikdy se to nestává), tak budu mít nové materiály vhodné k psaní dalších článků. Dále jak jsem slíbila, bych všem, kteří navštíví vánoční trhy na nám. Míru ve Zlíně, chtěla doporučit, aby navštívili stánek ALKOMOŠT. Jsou tam dva sympaťáci a ti prodávají jablečný mošt s různými druhy alkoholu a je to chuťově velmi příjemné. Já osobně preferuji Paroháče, pro odvážlivce stojí za zkoušku například Jabsinth. Kluci vám také vystaví kartičku, na kterou když nasbíráte 6 razítek (za jeden alkomošt jedno razítko, logicky), dostanete jeden zdarma. A ten, kdo bude mít nejvíce vyplněných kartiček, vyhraje velkou flašku hruškovice od Jelínka. Taky se s vámi ochotně vyfotí a vy můžete svoji fotku postnout s hashtagem #alkomost
Tak doufám, že vyzkoušíte a užijete si krásný víkend, jako mám já v plánu.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...