čtvrtek 14. prosince 2017

10.000 PÁRTY


Už od první tisícovky zobrazení slibuji příznivcům z řad mých přátel jistou oslavu. Tu jsem zdárně odkládala s každým tisícem a řekla, že slavit se má jen to “kulaté“. No tak mi teď poraďte, je něco kulatějšího než 10.000? Je to pro mne osobně velký úspěch a pořád se divím, že to stále ještě čtete. Po Vánocích, až budu mít více času na osobní život, začnu psát další povídání na pokračování. Vím, že se vám líbily články o dovolené s Františkem. Trošku jiný příběh, který by vás ale mohl zaujmout, bude moje povídání o tom, jak jsem se rozhodla odjet pracovat do Egypta. Jako všechny hříchy, i ty mé mají promlčecí lhůtu, takže budu moci do svého vyprávění zařadit i něco málo o mužích, které jsem zde poznala.




Takové jsou mé výhledy do budoucna, jen bude hodně těžké, utřídit si myšlenky. Dále bych ráda přidala nějaký článek o mých nedávných setkáních, ale bohužel, oba ten blog začali sami a dobrovolně číst, takže budeme muset opět chviličku počkat, až je to přestane bavit. Tímto zdravím redaktora Romana a rapera Ondru. Děkuji vám za kávu a doporučuji vám, tento blog již nadále nezobrazovat.

Dneska je pro mne velký den, den D. Jdu na večírek IZS. Jako co se týče těchto akcí, to já se sem vždycky nějakým způsobem přiseru. Pro nechápavé - je to večírek integrovaného záchranného systému. Pro ještě více nechápavé- znamená to, že zde budou záchranáři, hasiči a policisté. A to by bylo, aby mezi nimi nebyl ani jeden dle mých ideálů.



Jo, a když mluvím o těch ideálech tak mně K včera pěkně vztekl. Opravdu jsem domů dojela úplně vytočená a stěžovala jsem si mámě, jak je trapný. Jak je nehorázně ubohý až to bolí. No prostě si frajírek vzal, úúúúplně schváááálně upnuté černé tričko. Upnuté černé trička miluju. Miluju velké urostlé chlapy s vousama. A úplně nejvíc miluju velké urostlé chlapy s vousama v černém upnutém tričku. Takže naschvál si tam v něm cvičil a byl trapný, protože to udělal schválně.  Ale mě je to jedno, ať si mě klidně provokuje. Já už se na něho ani nedívám, a když jde kolem mě, tak raději hledím do země. Mě to za ty stavy fakt nestojí.


A zpět k tomu večírku. Koupila jsem si šaty na svém oblíbeném ZOOTu, který jsem vám tady již zmiňovala.  Já, jako milovník černé barvy jsem si koupila světlunké, meruňkové šaty. Je to nezvyk, to přiznávám. Moc se v nich necítím, ale prý mi sluší. Včera jsem si tedy zkoušela svůj finální outfit. Pořídila jsem si také speciální „neviditelné“ prádlo. Jde vlastně o kalhotky beze švů, které by díky tomu neměly být pod šaty vidět. Většinou je to tak, že když v šatech vypadáš sexy, tak to, co máš pod šaty, už tak sexy není. Ať už je to stahovací prádlo, nebo bezešvé kalhotky.


Další věc jsou silonky. Protože jak už víme, jde v těch šatech vidět všechno, co máš pod nimi, bylo nemyslitelné mít obyčejné silonky s tím šíleným švem vytaženým až pod prsa. Koupila jsem si tedy tzv. samodržky.  Říkám si, kdyby mi někdo měl hladit nožku pod šaty, zastaví se pěkně o ten krajkový lem a těch šílených bombarďáků si nevšimne. Včera, při generální zkoušce jsem zjistila, že je lesklou jak psovi kulky. Ale to mi nevadí, trošku šimeringu na nohy není nikdy na škodu.
To jsou ty šaty, děcka...

Hlavním a jediným hodnotícím byla přítelkyně mého bratra, která by jednou chtěla být mojí oblíbenou švagrovou, takže mě nemohla poslat do řiti, ani když jsem ji po desáté rozsvítila světlo tak, že kromě černých fleků nemohla nic vidět, ale i přesto můj outfit pochválila. Pak jsem ji dala na výběr ze dvou náhrdelníků, vybrala ten druhý, ale já si stejně vezmu ten první…
Děkuji, mám tě ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...