středa 28. listopadu 2018

USA 53/365 Tajemné stromy 🌲

Mám za sebou Floridu, díkůvzdání a black friday. Všechno se to dokonce odehrálo v jeden den, kdy jsme z letiště jeli rovnou k rodině na večeři - já v teplakoch, dělám tu mámě ostudu, a z večeře rovnou nakupovat. Je pravda, ze jsem seděla ve 4 rano v obchodě na zemi a česky nadávala na všechny, co se na me podívali, ale zažila jsem to. Nikdy víc!

U večeře Veroniky sestra chtěla rodině oznámit novinku. Teta radostně vyskočila, protože si myslela, že je těhotná. Ne, rozvádí se. Ale pro me to nebyla novina. Jdeme spolu už nějakou dobu Tinder a když jsi na tindru, musíš být single. Já to nevedela, ale Vojtěch to věděl, a zařídil mi to.

Dalším tématem u stolu byl “můj kluk” z tindru, nebo spis jedna fotka, kterou mi poslal. Na te fotce jsou jeho záda, asi jakoze svaly, sexy a tak... ale on na tu fotku přidal 3 emoji stromu. A proste me to zaujalo, tak jsem mu na to napsala “co ty stromy?”. Všichni se mi za to smějí, ale sakra, co ty stromy? 

Fotka se stromama kolovala a každý pronesl svoji myšlenku. Ptali se, od čeho má tak velkou jizvu na rameni. (Sem si nevšimla, já videa jen ty stromy.) A postupně jsme vytvořili zajímavou teorii. -> Můj kluk z tindru je drevorubec a při práci na něho spadl strom a zranil mu rameno. Jo, to dává smysl. Museli jsme hádat, protože typek mi na to proste neodepsal. Sorry jako.

Pozitivní na tomto klukovi je, ze je skutečný. Protože každý na tindru není skutečný a zrovna Veroniky sestra je na tyto lidi expert. Ne, že by chtěla, ale děje se to. Věděla jsem, že je ji jeden muž sympaticky, že si hodně volají a mají se setkat. Tak jsem se ji ptala, jak to s ním dopadlo a dozvěděla jsem se, ze existuje webová stránka, kde napíšeš údaje o člověku - ty, co víš, takže jméno a číslo, a ta aplikace ti najde všechno. Takže její sexy, svalnatý, vousatý, potetovany borec byl/je plešaty, tlustý, ženatý padesátník. Ona to brala s klidem, byl to uz třetí takový případ za posledních 14 dni. Já jsem se málem zadusila smíchy a ona mě poslala zpátky do česka, ale stálo to za to. Našla mi tam číslo “mojeho kluka” a všechno sedělo. Není nad to, když je tvůj kluk skutečný ❤️ hahahaha 

Jinak jsem se tady konečně viděla s lidma. To znamená, že jsem byla mimo barák s jinými lidmi, než s rodinou. Měly jsme s ostatními au pairs povinnou schůzku, jely jsme zdobit perníčky. - (Tuto část příběhu nebudu komentovat. Na to nemám nervy. Prostě jsem se s tím srala a do rána je sežral pes....) 

Tato akce se konala doma u ženské z agentury. A prostě u nás, když jdeš k někomu na besedu, tak něco přineseš žejo. Tak jsem koupila hrozny a chipsy. Doma mi zbylo ještě nějaké pivo, tak jsem to taky vzala, to se vždycky hodí. Na hlavu jsem si dala čelenku s parohama s zabalila si zástěru - protože su prase. 

Dojely jsme a já začala vybalovat ten můj nákup a v kuchyni hledat misky. Zbytek si ještě ani nevyslekl bundy a já jsem v zástěře, v cizi kuchyni, hledala otvirak na pivo. Nabízím ho ostatním - ty nepijes, nemáš 21, ty taky ne, ty ridis, ty jsi těhotná, aha tak piju jen já, nedá se svítit. V této domácnosti nemají otvírák na pivo, takže si ho ladně otevírám nožem. Ještě stihnu nabídnout Deaninemu manželovi ale odmítá, dávám mu dvě Plzně do lednice, aby se neřeklo. 

Zbytek si už sundal bundy a nevěřícně na mne zírá. “Denisa, I wish I can be like you...” 



Mami, to znamená, že by chtěly být jak já. Taky tomu nerozumím, ale aspoň jsem tomu rozuměla englicky. Neboj, nepiju. Love you❤️ - to znamená, že tě miluju mami. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...