pondělí 5. listopadu 2018

USA 29/235 Převod jednotek

Jsou věci, o kterých bych vám rada povídala, ale nemůžu. Už tak jsem dostala čouda za ty dva miláčky z Tindru, co jsem sdílela na instagramu .

Pro nezasvecene - jeden sympaticky (cti tragicky) vypadající par, hledal na seznamce dívku, se kterou by to... navázali kontakt a to... prohloubili zkušenosti a tak různě by prohlubovali no. 

Jako mělo to celkem ohlasy, lidi se pobavili. Až na Vojtěcha. A následně mně, protože jsem musela vysvětlovat, ze já nemám žádné úmysly něco prohlubovat. Proste jsou chvíle, kdy se me ptá, jestli mi neco přijde normální, a pak přemýšlím, jestli jsem já ten vadný kus, protože mi to přijde normální. 

Jo tak decka, po tomto odstavci ze me udělá maso na guláš, takže je to už jedno, povím vám to všechno. Ale slibte, ze na me budete myslet, až budete jist guláš. 

Bude to měsíc, co jsem tady. Rozhodla jsem se, ze poznám nějaké místní lidi. Byla mi doporučena aplikace na seznamování, ne jako seznamka ale proste potkat lidi. Chápete ne? 

A bohužel jsem zjistila, ze i když Tinder používají jen divni lidi (jako já), tak na této aplikaci už byli jen úplni zoufalci (...jako já?!). Takže jsem chtěla zkusit zpět Tinder, omrknout nové masicko. 

Po nějaké době odhodlavani jsem se rozhodla někomu i odepsat. Jo a tady prosím začíná ten pravý příběh kulturních rozdílu, jazykových a jiných bariér. První jsem si vygooglila, co se odepisuje na What’s up? Napsala jsem Hey, good. Už mi neodepsal. S dalším jsem to dotáhla až na otázku “Jaký jsi měl víkend?” on ze byl hrát s kamosema sipky, říkám si to je to či hledám, lidi na nezávislou aktivitu jako třeba šipky. Bla bla, mám rada šipky, bla bla. Muzu jít někdy s nema, bla bla. Fajn vývoj, kluk neměl tetování na obličeji, ani jednu nausnici, žádný viditelný piecing, nechyběly mu ani přední zuby a nebyl ani žlutý ani hnědý... #notoracism 

I přes žádné postranní úmysly, musela jsem mu položit jednu obvyklou otázku na tělo. “Kolik meris?” “6ft” odepsal a zároveň se zeptal, kolik merim já. 

Pisu do google “6ft na cm” vypočítává mi to cca 180 cm. 
V pořádku. 
Zase pisu do google “178cm na stopy” 5ft 10inches. 
Odepisuju mu, ze merim 5ft. 

Typek nadšený, ze mu to nevadí,ze to je roztomiloucke. Já odepisuju, ze to moc roztomilé není a ze s tim mám problémy. On ze jsem taková malička, ze me muže vzít a přenést jinam. WTF??? Sak merim skoro stejně jak on! 

Pisu do google “5ft na cm”. 
Decka, tady je důležité zaměřit se na detaily. Ono těch 10inches bylo asi hodně podstatných, protože 5ft bez 10inch je 152 cm. 

Dohajzla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...