pondělí 12. listopadu 2018

Ježíškova vnoučata

Furt tady mám rozepsany článek o hokeji, ale moc se nemám k tomu ho dokončit. Chci vám říct (haha se mi to prepsalo na řiť), jaký jsem měla dneska den. Nahovno proste.

Jedu ze školy, u krajnice srazena kočička. Vypadá jak můj Garficek.
Brecim.
Dělám video pro Tanu k narozeninám. 
Brecim.
Při hledání materiálu pro video nacházím fotky s Bobrikem. Brecim.

A pak mi na instagramu vyskočí reklama na Jeziskova vnoučata. Zaujala me, a tak jsem navštívila jejich stránky. No a to už jsem řvala jak kráva až mi slzy kapaly do vajeciny...
Ne, nema to nic společného s mým cyklem. Já jsem člověk, který potřebuje milovat. Já nemám velké prsa bez důvodne, mám totiž veeelke srdíčko! Fakt ale... 

Takže jsem si začala číst, co to je vůbec za projekt. Já minuly rok balila dárky pro projekt Krabice od bot a byla jsem z toho všeho hodně zklamaná. První dárky úplně odmítli, ze nemají kapacitu. Pak jsem si našla charitu sama a tam jim dárky odevzdala, ale žádná zpětná vazba. A me to proste nenaplnilo. 

Proto se mi na Jeziskovych vnoucatech líbí, ze si vyberes, komu dáreček das a můžeš ho i osobně předat. Jsou to dárky pro seniory, kteří jsou v domovech. Většinou lidi bez rodiny nebo přátel. Cely jejich důchod kolikrát ani nevystaci na pokryti této formy ubytovani a proto si nemohou dovolit tyto věci koupit sami. 

Když jsem četla ty skromna prani, dojalo me to. Paní Věra 90 si přeje teplou deku a kosmetický balíček.
Už zase řvu.
Další si přeji třeba rádio, které přehrává CDcka. Pan Antonín by byl rad, kdyby ho někdo vzal na muzikál. - to už jsem se divala na ceny letenek a skoro kupovala lístky na muzikál!
Proste člověk by neměl nikdy zůstat opusteny, bez přátel nebo rodiny. A pokud někoho dokáže potěšit varna konvice, měl by ji dostat, třeba od Jeziskovych vnoučat. 

Takže kdo z vás by chtěl udělat někomu radost a dobrý skutek, mrkněte na 
www.jeziskovavnoucata.cz 


Myslím, ze pokud se rozhodnete dárek předat sami, a uvidíte jakou radost udělal, bude to pocit k nezaplacení 😌Ježíškova vnoučata

1 komentář:

  1. Krabici od bot taky sleduji, ale Ježíškova vnoučata jsou opravdu takové osobnější. Sama jsem se neodhodlala vybrat dárek a předat osobně, ale rozhodla jsem se využít Slevomatu kam se posílaly peníze na drahé elektrické vozíky (100 tisíc a výš). Moc mě potom potěšilo, když zveřejnili na Facebooku fotky, jak si to dotyčný nebo dotyčná drandí na novém vozíku. Opravdu fajn pocit :)

    OdpovědětVymazat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...