středa 28. února 2018

Něco se stalo

Něco se stalo! Ačkoliv mi teď psaní z nějakých důvodů moc nejde, musím napsat tento příspěvek, protože se něco stalo. Nemůžu psát příspěvky na silu. Nemám náladu, něco mě možná trápí…? Proto nepíšu. Chtěla bych, ale nemám nápad. Chci pokračovat v povídání z Egypta, ale přemýšlím, jak to sepsat aby vás to bavilo a co všechno zveřejnit, aby to nikomu neublížilo. Navíc mi Bobr rozkousal nabíječku od ntb a já tak nemůžu psát doma. Jo jasné, mohla bych si ji jít koupit, ale je mi jasné, že mi týpek řekne, že už se taková nevyrábí… 




No tak to bylo něco k tomu, proč nepíšu a teď k tomu, proč píšu. Píšu, protože někdo napsal mně. A já nevím kdo. A chci to vědět! Nedávno jsem tady zveřejnila tu stránku, kam mi můžete anonymně psát. https://denispostrachmuzu.sarahah.com/
A včera mi tam napsal nějaký muž - soudím podle skloňování. Z toho textu jsem se dále mohla dozvědět, že je někde „vod Prahy“. První jsem si myslela, že si ze mě nějaký můj blbec „kámoš“ dělá prdel, ale ta zpráva je na takové úrovni, že tohle by dotyční nedokázali napsat ani ve skupině. A ještě píše, že jsem krásná. Awww, srdíčka kolem hlavy a tak.

Ale kdo to je tento záhadný člověk? Kolik asi měří, váží, a má vousy? Umí řídit traktor? Kde na mne došel, když nemá Instagram? Znám někoho, kdo by se podepsal jako R? (100% to není ten „R“, co jsem o něm psala, ten nemá čas, logicky…) Já úplně nevím, zda se tomu člověku, dá nějakým způsobem odepsat, takže to zkusím napsat sem.

Ta zpráva mě hrozně potěšila, ani netušíš, jaké mám pochybnosti o sobě samé. Víš o tom, že lidé, kteří baví své okolí, ať už jako baviči nebo dobří kamarádi, často sami trpí depresí? Prosím mohl bys mi takové zprávy psát aspoň jednou týdně, možná by se mi vrátila má nálada pro psaní článků. J
Děkuji, děkuji, děkuji moc milý R.
Měj se krásně
Denis
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...