středa 19. dubna 2023

Konec amerického snu a.k.a. noční můry

Krátce po lednových událostech roku 2020 nastal finální zlom i v rodině V a G. V se odstěhovala do baráku pod jejich barákem, který do té doby pronajímaly přes Airbnb a já tam chodila uklízet – do té doby, než to V začalo vadit a zakázala G, aby mi za to platil, že ho jinak nahlásí, protože jako Aupair jsme nesměly mít žádnou jinou práci.


Ponožky s pizzou & Bella

V chtěla, abych se tam přestěhovala s nimi. Já nechtěla. Za prvé tam byly pouze dva maličké pokoje, takže nevím, jak by to řešila a za druhé jsem ji nesnášela. Takže jsem zůstala u G ale k ní, když měla děti, jsem jezdila každé ráno a bývala jsem tam po škole až do večera. Ona trvala na tom, že bude dětem dělat snídaně (protože G jim je taky dělával, ale nebyla to soutěž…), takže jsem jezdívala na čas a jen jsem je čekala před domem na odvoz do školy. Věčně zaspávali, nebo jsem u ní bývala až do noci, protože šla někam na večeři. Děckám furt něco kupovala, protože jim nedokázala dát svůj čas a lásku, tak ten barák překypoval bordelem a věcma. Trpěla jsem tam.

Já smutná & kočka

Do amerického finále jsme šli v březnu 2020. Naši za mnou měli přiletět na návštěvu, a to mě udržovalo při životě. Já a V jsme vyrazily s děckama na Floridu. Ona slíbila, že tam budeme jen my, protože na minulou takovou akci si dovezla milence z Kanady : - ) V průběhu této dovolené mi volá G: „Moc mě to mrzí, ale tvoji rodiče asi nebudou moct přijet.“. Nechápala jsem, naši neměli jet k nim, takže proč by nemohli přijet? „Zakázaly se lety mezi Evropou a USA.“ Černo před očima. Ano, začal se nám brutálně rozjíždět Covid-19. Našim zrušili let asi týden před odletem, a to byl pro moji psychiku konec.



Po návratu z Floridy se V zbláznila. Měla teď silný argument, jak donutit G podepsat rozvodové papíry a tím byl Covid. Zakázala mi pracovat s dětmi, protože jsem byla na té Floridě. Ano, tam kde jsem byla s ní a dětmi. Řekla, že musím být v karanténě. Oukej teda. Chodila jsem se projít do okolí, sama. Ale ona mě přes GPS v mobilu sledovala a řekla, že jsem opustila barák a že G zase děti nedostane, protože jsme porušili zásady bezpečnosti. Od té doby nám nařídila, abychom s ní bezpodmínečně sdíleli naši polohu na telefonu. Jinak G neuvidí děti. Měla jsem toho plné zuby. Vydírala ho a nechtěla mě tam a já už tam taky nechtěla být. V v noci pila a G se probouzel a každé ráno měl na mobilu xxx zpráv „podepiš rozvodové papíry“.

Když jsem teď hledala v emailu, tak jsem našla zprávy, kdy V psala do mojí agentury a stěžovala si na mě, že porušuji protokol, který ona sepsala a vyhrožovala, že pokud ho budu porušovat, tak můžu zůstat „bez domova“, myšleno, že u nich nemůžu déle zůstat, ačkoliv už jsem byla jen u G, který v dalším emailu reaguje a potvrzuje, že do odletu o mě bude postaráno.


Do toho mi volával děda, který v televizi viděl jak v Americe kopou masové hroby a lidi umírají po milionech… A bylo rozhodnuto. Koupila jsem si letenku a do odletu jsem bydlela u rodinného kamaráda. G děti stejně neviděl a já už je taky nikdy neviděla. Bohužel, můj odlet byl až za tři týdny, dřív to neletělo, nebo stálo milion. Pořád viselo ve vzduchu i to, že nebudu moct odletět z USA do Evropy i když tam mám trvalé bydliště. Volala jsem i na ambasádu a ptala se, jestli kdyžtak pošlou vládní speciál… 😊 Ale ty poslední týdny jsem si užila. Bydlela jsem u Chrise, mohli za mnou lidi a já za nimi. G za námi jezdil taky na pivo, ale musel telefon nechávat doma. 😊 Letěla jsem i k tetě do Texasu a pak mi Chris a kámoši uspořádali párty na rozloučenou. 


Jedno ráno mě Chris zavezl na lokální malinké letiště a začala moje další vzrušující cesta...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...