středa 27. února 2019

USA 145/365 Láska je slepá


Vyšla jsem z koupelny, stoupla si do výhledu na televizi a ptám se: „Ty mě miluješ?“ s rukama v bok a zvláštním výrazem obličeje. On se asi lekl, protože si rychle sedl a vykulil oči. „To jsi jako přišla na takovou otázku na záchodě?“ „Jo, viděla jsem se v zrdcadle...“. Podle jeho smíchu dávala moje otázka smysl. Upřímně, musí mě mít rád, protože jinak si to neumím ani vysvětlit. Děcka, může se vám zdát, že přeháním, ale ne. Stala se mi taková nehoda. Taková hodně nepříjemná věc. Mému obličeji se to stalo...

Prostě jak je teď venku ten sníh a denní světlo, tak když sedím u zrcadla, vidím každou jednu „věc“ na mém obličeji, a to mě znervozňuje. Úplně nejvíc miluju, když mi někdo chválí obočí. Jak ho mám krásně husté a tmavé. Opravdu?! OPRAVDU by jsi taky chtěla takové obočí??? To já bych si ho raději chodila malovat, tetovat, vláskovat nebo co všechno s tím děláte, než abych měla „krásné husté černé“ obočí od půlky čela až po bradu. O kníru nemluvě. Takže sedím u toho zrcadla a padá nelítostné rozhodnutí - voskové pásky na obličej.

Plán byl jasný, zbavit se ochlupení obličeje a být krasná. Avšak výsledný efekt je naprosto opačný... Dělala jsem to večer s očekáváním, že se ráno probudím krásná. Haha. Po procedůře jsem cítila, že můj obličej hoří. Rozhodla jsem se proto aplikovat studené obklady. Namočila jsem ručník a dala si ho na celý ksicht. Pomodlila jsem se a šla spát.

Ráno jsem cítila jistou bolest kolem očí. Šla jsem se podívat do zrcadla a byla jsem velmi překvapená... Celý obličej opuchlý, kolem očí modřiny, na zbytku obličeje rudé šrámy. Opláchla jsem se studenou vodou v domění, že je to jen blud a zase to přejde. Tak bohužel... Aplikovala jsem asi dvanáct vrstev makeupu a šest vrstev pudru. Když jsem přijela k Mitchovi říkám: „Prosím, než cokoliv řekneš, nechej si to vysvětlit.“. Pak se smál. Říkal, že to vypadá bolestivě. Hahaha. Opravdu?

Už se to pomalu ale jistě zlepšuje, ale znáte, jak to vypadá, když se zrovna vzbudíte ze zimního spánku. Protože my spolu nejraději spíme. Jakože já přijedu kolem 8:30 ráno a on říká: „Nastav prosím budík.“ a já nastavím budík na 12:00 a spíme. Takže po 14ti hodinách spánku (přerušovaně, protože vezu děti do školy), vlasy jak kdybych proletěla křovím a můj krasný vydepilovaný obličej. Říkám, tech chlap mě musí milovat, nebo je fakt úplně slepý. Jako bez brýlí slepý je. Ne pardon, omlouvám se. Bez brýlí hodně špatně vidí. HODNĚ. Jsem ho jednou tak trochu testovala. Vzala jsem mu brýle a pak se krok po kroku vzdalovala a ptala jsem „Vidíš mě?“ „Kolik ukazuju prstů?“.

Někdy tak přemýšlím, jestli já nejsem ženská na zabití...?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...