pondělí 28. ledna 2019

USA 115/365 Chléb náš vezdejší dej nám dnes


Čtvrý měsíc se neokladně blíží a já čím dál více postrádám svíčkovou. Se budu muset vyhecovat a uvařit si ji tady nebo nevím... Už jsem tady objevila i chleba s kurkou, což byly takové menší Vánoce v lednu a pak jsem týden jedla chleba na milion způsobů. Chleba. Chleba s máslem. Chleba s máslem se salámem. Znáš to... Pak mi jednu dobu hodně chybělo taťkovo uzené masíčko, které mi celá rodina s radostí provokativně posílala. (Posílala rozumněj na fotkách, ne poštou.) Občas mě pěkně naštve fotka krásně natočeného piva s pěnou, ale už ani nevím, jestli mi to šmakuje. Tady si dám tak dvě piva a na druhý den mě bolí hlava jak střep, což mi za to rozhodně nestojí.

 V této zemi je těžší koupit si pivo než zbraň. Objevila jsem tady nový obchod, kam chodím kupovat pivo. Když jsem tam byla poprvé, kupovala jsem jeden sixpack i Veronice, jeden sobě a ještě jsem tam objevila Strongbow cider, do zásoby... No a skládám to té paní na pult a ona mi říká:

„Nemůžu vám prodat tři sixpacky.“

Já ji podávám svůj pas a ubezpečuji ji, že může. Ona říká, že ne, že mi nemůže prodat tři. Přemýšlím, jestli mám vzít ještě jeden, jakože jestli to nepodávají po dvojcích. Paní si všimla, že jsem z toho zmatená, a že na ni čumím jak z jara, tak mi vysvětlila, že musím zaplatit dva, odnést si je minimálně za dveře obchodu a následně proces opakovat dokud nekoupím uspokojivé množství piva. To mi dávalo hodně smysl, co vám budu vykládat...

Nedávno jsem byla na pivo s mým novým kamošem. On platil, ale doklady musíme samozřejmě ukázat oba. Sedli jsme si a chvilku na to přišla paní prodavačka s tím, že nemůžeme pít pivo, pokud nebudeme jíst. Logicky. Šli jsme teda pít pivo do auta. Na tajňáka, protože tady nemůžeš pít pivo jen tak... O 30 minut později a pár barů dál, zastřelil týpek 4 lidi. Co na to říct? Kdyby si mohl dát pivo, jak normální český občas, nemusel by vymýšlet kraviny. To je jak s těma Alahu ahbar borcama. Ti nemůžou pít, protože Alah s tím nesouhlasí, tady s tím nesouhlasí vláda, ale efekt to má podobný. Nevím komu tím prospějí, asi druhé straně...?!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pověsti české

Začala jsem pracovat v celkem fajn firmě. Mému nástupu předcházelo důkladné výběrové řízení, jehož součástí bylo například namalovat zvíře. ...